Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس اعلام کرد باشگاه‌ها می‌توانند برای لیگ قهرمانان لیست جدیدی ارائه دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر علی حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

بنا بر دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا، این امکان به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ داده شده که در پنجره‌ای که باز خواهد شد، تیم جدیدی را برای ادامه بازی‌ها ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

در نامه ارسالی آمده است که با توجه به تاثیرهای شیوع کرونا بر قراردادهای بازیکنان، امسال به طور استثنایی، برای تیم‌های شرکت کننده یک پنجره جدید جهت ثبت‌نام بازیکنان و اعضای کادر فنی جهت شرکت در مسابقات باقی‌مانده از مرحله گروهی و مراحل حذفی باز خواهد شد. باشگاه‌های شرکت کننده طی این پنجره، قادر خواهند بود تیم‌های جدیدی را ثبت نمایند. (ثبت نام شامل بازیکنان و اعضای کادر فنی خواهد بود).

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امیر علی حسینی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید واگذار شوند و چاره‌ای جز این برای دولت باقی نمانده است. آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید پرسپولیس به بانک ملت واگذار می‌شود و استقلال احتمالاً به بانک تجارت اما سوال اینجاست که اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا و بحث صدور مجوز حرفه‌ای نبود دولت و وزارت ورزش تا چه زمانی می‌خواستند این دو باشگاه پرطرفدار را حفظ کنند؟

آیا مشکلات ریشه‌ای و ساختاری پرسپولیس و استقلال از زمانی که زیر نظر سازمان تربیت بدنی بودند تا حالا که زیر نظر وزارت ورزش هستند،حل شده است؟به جرات می‌توان گفت پرسپولیس و استقلال جز دردسر هیچ چیز دیگری برای روسای سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش نداشته اند اما اصرار عجیبی برای حفظ آنها وجود داشته و حالا هم اگر الزام کنفدراسیون آسیا نبود مطمئناً تا ۱۰۰ سال دیگر آبی و قرمز زیر نظر وزارت ورزش می‌ماندند.

با عرض معذرت باید اعتراف کرد تا زمانی که زور بالای سرمان نباشد خبری از حرکت و تحول نیست. فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما باید ببینیم کشورهای پیشرفته چطور با باشگاه‌های خود رفتار می‌کنند. قاعدتاً ما از نظر ورزشی و فوتبالی جلوتر از آنها نیستیم که بخواهیم از خودمان روش دیگری را اختراع کنیم.

بهترین باشگاه‌های دنیا مالک خصوصی دارند و البته خصوصی شدن در همه جای دنیا با ایران تفاوت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال باشگاه‌های ما از حق پخش تلویزیونی بهره چندانی ندارند اما این مسئله بیش از ۵۰ سال است که در تمام دنیا حل شده و هیچ مشکلی بابت دریافت حق پخش تلویزیونی توسط باشگاه‌ها وجود ندارد.

ختم کلام این که پرسپولیس و استقلال دیر یا زود باید واگذار می‌شدند اما ای کاش تا قبل از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا و تا قبل از حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا خودمان دست به کار می‌شدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال