Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:15:05 GMT

ستاره بایرن دوباره شاگرد گواردیولا می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۲۰۱

ستاره بایرن دوباره شاگرد گواردیولا می شود؟

به جز لیورپول، منچسترسیتی نیز قصد دارد برای خرید تیاگو، هافبک اسپانیایی و خلاق بایرن مونیخ اقدام کند.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران هفت ساله حضور تیاگو در بایرن مونیخ رو به پایان است و این هافبک اسپانیایی قصد جدایی و تجربه چالش های جدیدی را در سر دارد. لیورپول برای خرید تیاگو ابراز علاقه کرده و اخباری در مورد احتمال انتقال 30 میلیون یورویی این بازیکن به آنفیلد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نشریه توتواسپورت مدعی شد منچسترسیتی نیز به جمع مشتریان تیاگو اضافه شده است. پپ گواردیولا در روزهای هدایت بارسلونا باعث شد تیاگو به ترکیب اصلی راه یابد و وقتی او سرمربی بایرن مونیخ شد نیز تیاگو اولین خریدش در سال 2013 بود. البته بایرن مونیخ به شدت در تلاش برای تمدید قرارداد تیاگو است و هانسی فلیک چندی قبل عنوان کرد همه کار برای حفظ این بازیکن در آلیانس آره نا انجام خواهد داد. پپ گواردیولا علاقه زیادی به سبک بازی تیاگو دارد و با توجه به محل رشد این بازیکن، حضور تیاگو در ترکیب می تواند او را به پیاده کردن سیستم مورد علاقه اش در زمین کمک کند.

 

تیاگو که محصول آکادمی لاماسیا در بارسلونا است، از زمان پیوستن به بایرن مونیخ در سال 2013 و علی رغم اینکه از زمان انتقال به این تیم با مشکلات مصدومیت زیادی روبرو بوده، 231 بازی کرده است. تیاگو در این فصل 25 بار در ترکیب ثابت قرار گرفته و سه گل و دو پاس گل حاصل کار او بوده است.

تیاگو آلکانتارا نقل و انتقالات اروپا لیورپول منچستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 یورگن کلوپ (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو آلکانتارا نقل و انتقالات اروپا لیورپول منچستر سیتی نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 یورگن کلوپ سرمربی پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو (24 ساله) در اواسط فصل 19-2018 وارد باشگاه بارسلونا شد و در حال حاضر برای نیس بازی می‌کند، جایی که خوش درخشیده و علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است. بارسا 20 درصد از رقم انتقال این بازیکن در آینده را حفظ کرده، بنابراین انتقال این بازیکن فرانسوی باعث تزریق مبلغ قابل توجهی به خزانه باشگاه می‌شود.

آخرین باشگاهی که برای جذب تودیبو علاقه‌مند به نظر می‌رسد، اتلتیکو مادرید است. 

همانطور که توسط فوت مرکاتو فاش شده، اتلتیکو تودیبو را به عنوان هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاعی در تابستان 2024 انتخاب کرده است. اگر آنها موفق شوند و در نهایت او به متروپولیتانو برسد، بارسا نیز به خوبی سود خواهد کرد. با در نظر گرفتن ارزش 60 میلیون یورویی این بازیکن، بارسا می‌تواند به 12 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس