Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علی اسلامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیامبران الهی برای آن مبعوث شدند تا انسان را بر سر دوراهی انتخاب حاکمیت الله و حاکمیت شیطان کمک کنند تا با انتخاب حاکمیت الله راه و طریقت درست را برگزینند.

وی ادامه داد: هرگاه در انقلابی مشاهده کردید که مردم به ارزش‌ها فکر نمی‌کنند و حاکمیت نیز به غارت و چپاول کشیده شده بدانید که هدف والای الهی، یعنی حکومت اسلامی پیاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یک برهه حساس دستور به رزمایش مومنانه، مساوات و همدلی دادند و با ورود بسیاری از نهادها و دستگاه‌ها مشاهده کردیم که کمک‌های بسیاری در قالب سبد کالا به نیازمندان جامعه توزیع شد، چرا که یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، رفع کمبود و کاستی‌های مردم در مواقع بحرانی است.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بارها و بارها نسبت به رفع برخی مشکلات به دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه توصیه‌های لازم را به عمل آورده و در بسیاری از موارد نیز این توصیه‌ها راهگشا و نتیجه بخش نیز بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مصلی شهرستان تاکستان، اظهار داشت: مصلی تاکستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و برای ساخت ۱۲ پروژه از جمله مسجد جامع، مراکز فرهنگی و هنری مانند کتابخانه دیجیتال و اماکن ورزشی از جمله استخر در نظر گرفته شده و تاکنون فازهای یک، دو و سه آن نیز به انجام رسیده و فاز چهار آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون برای نقشه برداری آن چهار میلیارد ریال و برای اجرای فوندانسیون نیز ۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است. 

برچسب‌ها استان قزوین مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین مجلس خبرگان رهبری استان قزوین مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد، یعنی اینکه از این به بعد باید به انجام واجبات و ترک محرمات توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان شاهد شهدای پروین‌زاد، اظهار کرد: به روایت قرآن، مادر حضرت مریم (س) هنگام بارداری، فرزندش را برای خدمت در بیت‌المقدس نذر کرد. وقتی فرزندش (دختر) به دنیا آمد، با قانع کردن کاهنان او را خدمتگزاری معبد کرد.

وی افزود: در قرآن چنین آمده است که یک روز زکریا که کفالت مریم را برعهده داشت به نزد مریم می‌رود، در کنار او میوه و غذاهای بسیاری را می‌بیند. گفت؛ «ای مریم این را از کجا آورده‌ای؟ گفت: این از نزد خداست، خداوند به هر کس که بخواهد بی‌حساب روزی می‌بخشد.»

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هدف خداوند در نقل جزئیات زندگی حضرت مریم (س) در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: همه دختر خانم‌ها بعد از رسیدن به سن تکلیف با پیروی و عمل کردن به دستورات خدا می‌توانند به مقامات معنوی بالایی برسند.

حجت‌الاسلام غفوری رسیدن به سن تکلیف را آغاز مرحله جدید زندگی برای انسان دانست و تصریح کرد: زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد یعنی اینکه از این به بعد باید به احکام خدا عمل کند و به انجام واجبات و ترک محرمات توجه کند.

وی با اشاره به سیاهی گناه در دل انسان بر اساس روایات ائمه معصوم (ع)، اضافه کرد: ایمان به خدا باید در قلب انسان معنا پیدا کند تا مؤمن شود.

امام جمعه کرمانشاه با نقل آیاتی از قرآن کریم از زندگی پس از مرگ به واسطه کارهای خوب دنیوی و عبادت خدا (احترام به بزرگ‌ترها و پدر و مادر، محبت کردن به دوستان، نمازخواندن و قرآن خواندن)، سخن گفت.

حجت‌الاسلام غفوری خطاب به فرزندان شهدای حاضر در جمع دانش‌آموزان، گفت: قدردانی از شهدا وظیفه همه ما است، ما مدیون پدران عزیز شما هستیم و فرزندان شهدا نور چشم ما هستند.

کد خبر 747338

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم