Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@08:13:56 GMT

تحریم ها نمی مانند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۳۶۱

تحریم ها نمی مانند

به گزارش صدای ایران، بیژن زنگنه در صفحه توییتر خود نوشت: ‏تحریم ها ماندنی نیست باید ظرفیت تولید ‎نفت را بالاببریم تا بتوانیم با قدرت به بازار بازگردیم و سهم ایران را پس بگریم.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت تولیدنفت برای ما حیاتی و راهبردی است.‎
وزیر نفت تاکید کرد: قراردادIPC توسعه میدان مشترک یاران با شرکتی ایرانی برای همین امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از پا نمی‌نشیند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیژن زنگنه وزیر نفت صدای ایران توییتر تحریمها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!

روزنامه کیهان مدعی است که تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!

این روزنامه نوشت: پس از پاسخ پهپادی و موشکی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، تلاش‌هایی از سوی برخی کشور‌های غربی به‌ویژه آمریکا و انگلیس برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران آغاز و ادعا‌هایی در این باره اعلام شد.

به‌گفته کارشناسان، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توسط آمریکا و متحدینش بیشتر از آنکه جنبه عملیاتی داشته باشد جنبه روانی دارد و از سال ۲۰۱۹ به بعد ایجاد محدودیت بیشتر برای فروش نفت ایران عملاً نشدنی است.

البته برآورد‌ها نشان می‌دهد دست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای تحریم اقتصادی ایران چندان باز نخواهد بود، به بیانی دقیق‌تر شدت تحریم‌های وضع‌شده در طول این سال‌ها خصوصاً از دهه ۹۰ به بعد در بالاترین سطح خود بوده است و اقتصاد ایران تاب‌آوری و روش‌های دورزدن این تحریم‌ها را به‌خوبی آموخته است. از طرفی با توجه به رشد قیمت نفت بعد از بحران کرونا و همچنین نیاز کشوری بزرگ و صنعتی همچون چین به نفت ایران، یکی از موانعی است که دست آمریکایی‌ها را برای کاهش فروش نفت ایران بیشتر از گذشته می‌بندد.

دیگر خبرها

  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم