Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب الله و رئیس دفتر سیاسی حماس بر لزوم برخورد جدی با طرح صهیونیستی-آمریکایی الحاق که در راستای سلب حقوق فلسطینیان از اراضی‌شان مطرح شده، تاکید کردند - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: طرح الحاق رژیم اشغالگر و معامله قرن در راستای اجرایی کردن سیاست شهرک سازی، یهودی سازی و کوچ اجباری فلسطینیان از دیار آبا و اجدادی شان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه در ادامه گفت: این موضوع نشان دهنده تحولی خطرناک در عرصه درگیری با دشمن اسرائیلی است

نامه اسماعیل هنیه برای سید حسن نصرالله درباره «معامله قرن و طرح الحاق

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز با اشاره به خطرات طرح الحاق برای تمامی ملت های منطقه و لزوم برخورد جدی با این طرح تصریح کرد: باید در مقابل دشمن اشغالگر و برای آزادی فلسطین از چنگال آنان با یکدیگر متحد شویم چراکه این موضوع منافع منطقه را نیز تامین می کند.

وی در پایان تاکید کرد: آمریکا درصدد آن است تا هر آنچه می خواهد را در عرصه عمل به ثبت برساند و حقوق ملت فلسطین را از آنان سلب کند، اما قطعا موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کرانه باختری رژیم صهیونیستی (اسرائیل) حزب‌ الله لبنان جنبش مقاومت اسلامی |حماس بیشتر بخوانید... کالین: طرح الحاق کرانه باختری، شیوه ای جدید برای اخاذی است هشدار وزیر خارجه روسیه درباره تلاش صهیونیست‌های برای الحاق کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله لبنان جنبش مقاومت اسلامی حماس کرانه باختری اسرائیل حزب الله لبنان حماس طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • انجام عملیات قلقیلیه در کرانه باختری توسط حماس + فیلم