Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نوری به حواشی هفته های پایانی لیگ دسته اول واکنش نشان داده است.

پژمان نوری، مديرعامل ملوانان درباره حواشی هفته های پایانی لیگ دسته اول واکنش نشان داد. 

به گزارش طرفداری، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در گفتگویی گفت:

متاسفانه در هفته های کم باقیمانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول خبرهایی به گوش می رسد که به هیچ عنوان در شان فوتبال کشور نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالها در لیگ برتر بازی کردم چه در ملوان چه در تیمهای دیگر فوتبال ایران و حالا که امانتدار مردم در باشگاه ملوان هستیم و به سختی در حال گذراندن امور تیم هستیم ، نباید اجازه بدهند اتفاقات خارج از زمین فوتبال نتایج و جدول مسابقات را تحت تاثیر قرار دهد.

پژمان نوری در ادامه گفت:

 امروز که در فدراسیون بابت پیگیری مسائل باشگاه حضور داشتیم از طریق چند خبرنگار  ، به ما گفته شد تیمی که با رقیب مستقیم ما مسابقه دارد ممکن است تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به اردو نبرد . بنده که این مسئله را شنیدم در ابتدا باور نکردم اما بعد از ظهر متوجه شدیم دقیقا این اتفاق رخ داده است . درخواست ما از کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال این است که با جدیت بیشتری به اینگونه مسائل ورود کنند و اینطور نباشد که حق مردم یک شهر به همین راحتی تحت تاثیر مسائل غیرفوتبالی قرار بگیرد.

نوری در پایان گفت:

 ملوان با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل برایش رخ داد حواشی و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت و به سختی توانستیم تیمی را که با ۲ امتیاز در انتهای جدول تحویل گرفتیم با کمک همه ی مجموعه ی باشگاه به شرایط رقابتی برسانیم و در جهت حفظ تیم تمام تلاشمان را انجام دادیم و حالا نمی‌ توانیم دست روی دست بگذاریم و شاهد این باشیم که مسائل خارج از زمین فوتبال نتایج بازیها را تحت الشعاع قرار دهد و موظف هستیم با تمام وجود از حق مردم انزلی و باشگاه ملوان دفاع کنیم و بنده نقش فدراسیون و کمیته اخلاق را بسیار در این هفته های حساس حیاتی می بینیم و امیدوارم قبل از اینکه کار از کار بگذرد نظارت ویژه ای به عملکرد تیمها در مسابقات داشته باشند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پژمان نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سکوت می کنم تا آقایان سر ما را ببرند/ بازی به بازی پیش می‌رویم
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت