Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:28:00 GMT

گل زود هنگام حسینی سپاهان را برنده نیمه اول کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۴۴۰

گل زود هنگام حسینی سپاهان را برنده نیمه اول کرد

تیم فوتبال سپاهان فاتح نیمه نخست دیدار برابر پارس جنوبی جم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امشب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و مانند بازی قبلی خانگی خود برابر گل گهر سیرجان با یک گل زود هنگام در دقیقه ۱۱ که روی شوت محمدرضا حسینی به ثمر رسید، نیمه نخست را با یک گل به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان امیر قلعه نویی در طول نیمه نخست موقعیت‌های دیگری نیز برای رسیدن به گل دوم داشتند که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

گقتنی است قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است.

کد خبر 433186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود موقعیت سازی های دو تیم روی دروازه یکدیگر گلی را به همراه نداشت تا دو تیم با تساوی صفر-صفر راهی رختکن شوند.

عملکرد ضعیف دو تیم اصفهانی باعث استقبال سرد هواداران دو تیم از این دیدار شد تا خبری از تشویق ژوزه مورایس و محمد ربیعی سرمربیان سپاهان و ذوب اهن از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم نباشد.

کد خبر 6081321

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان