Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منصور غلامی» به جلسه عصر امروز مقامات وزارت علوم با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعیین تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۹ اشاره و اظهار کرد: به علت مشغله کاری و حضور در جلسه دیگری، امکان حضور در این نشست مشترک را نداشتم که به همین دلیل «علی خاکی صدیق» معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس تصمیمات و نتایج حاصله دراین نشست، آزمون‌های سراسری سال ۹۹ شامل آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و سراسری در زمان مقرر برگزار شود و تلاش می‌کنیم که اتفاق ناخوشایندی در جریان برگزاری این آزمون‌ها روی ندهد.

وی گفت: با تدابیر پیش‌بینی شده کنکور‌ها در زمان مقرر و مشخص شده برگزار خواهد شد تا داوطلبان نیز با کشب موفقیت، نتیجه تلاش‌ها و زحمات خود را ببینند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: رئیس‌جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری درخصوص برخی موضوعات مربوطه را برعهده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشتند.

غلامی تاکید کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد که ضمن برگزاری آزمون‌ها، بهداشت و سلامت داوطلبان نیز به خوبی تامین شود و برهمین اساس تدابیر لازم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملا استاندادر و بهداشتی پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

وی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله صندلی‌ها در چیدمان سالن‌های برگزاری آزمون‌ها را ۱۲۰ سانتیمتر پیشنهاد کرده که ما این فاصله را برای احتیاط و رفع نگرانی‌ها به ۱۶۰ سانتیمتر افزایش می‌دهیم.

به گفته وزیر علوم، هر داوطلبی هم نهایت ۲ تا ۳ ساعت در جلسه آزمون حضور دارد که در این زمینه سیستم تهویه مناسب و همچنین فاصله اجتماعی استاندارد در سالن‌ها و اماکن برگزاری آزمون‌ها در نظر گرفته شده است.

غلامی تاکید کرد: برهمین اساس هیچ نگرانی درخصوص فضای حوزه‌های امتحانی برای برگزاری آزمون‌ها با برنامه‌ریزی انجام شده وجود ندارد.

براساس برنامه زمانبدی اعلا شده، کنکور دکتری سال ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیر، کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد و آزمون سراسری نیز روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنکور 99 وزیر علوم پارسی خبر برگزاری آزمون ها سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی