Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قبل از آغاز دیدار سپاهان و پارس جنوبی جم امین منوچهری که سابقه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد به سمت نیمکت این تیم رفت و با قلعه‌نویی و کار فنی این تیم خوش و بش کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:45 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* قبل از آغاز دیدار امین منوچهری که سابقه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد به سمت نیمکت این تیم رفت و با امیر قلعه‌نویی و کار فنی این تیم خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امید نورافکن که در لحظات پایانی در لیست سپاهان قرار گرفت در میان نفرات ذخیره سپاهان به چشم می‌خورد تا در صورت نیاز قلعه‌نویی وارد میدان شود.

* محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی و بازیکن سابق پرسپولیس در نیمه نخست از روی سکوها نظاره‌گر این دیدار حساس است.

اصفهان| برتری یک گله سپاهان مقابل پارس جنوبی در پایان نیمه نخستلیگ برتر فوتبال| سپاهان با برتری مقابل پارس جنوبی به رختکن رفتاصفهان| ترکیب تیم فوتبال پارس‌جنوبی در دیدار با سپاهان مشخص شد‌

* همانند دیدار گذشته سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان صدای هواداران این به صورت شبیه‌سازی شده از بلندگوهای ورزشگاه به گوش می‌رسد.

* سکوهای روبه‌روی جایگاه ورزشگاه توسط کانون هواداران باشگاه سپاهان به رنگ طلایی درآمده است.

* در اواخر نیمه نخست سعید آقایی و کی‌روش استنلی بازیکنان سپاهان مشغول به گرم کردن خود شدند تا در صورت صلاحدید قلعه‌نویی وارد زمین شوند.

* 4 دقیقه زمان اضافی برای نیمه نخست این دیدار اعلام شد. این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ 172/ف

R41346/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| برتری یک گله سپاهان مقابل پارس جنوبی در پایان نیمه نخست لیگ برتر فوتبال| سپاهان با برتری مقابل پارس جنوبی به رختکن رفت اصفهان| ترکیب تیم فوتبال پارس‌جنوبی در دیدار با سپاهان مشخص شد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مقابل پارس جنوبی پارس جنوبی قلعه نویی نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره