Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا صالحی امیری که هفته گذشته در خصوص گلایه های کمیل قاسمی از عدم پیگیری موثر مسئولان ورزش دیداری با او داشت، در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: در این مورد دو سه نکته کلیدی وجود دارد. اساسا تغییر رنگ مدال یک کار زمان بر و فنی است. یعنی اینکه باید وقتی که ستاد جهانی دوپینگ به فدراسیون جهانی یک رشته اعلام می کند که ورزشکار خاصی دچار دوپینگ شده، فدراسیون جهانی به کشور مورد نظر که رنکینگ بعدی را دارد اعلام می کند که نفر اول یا دوم تست شان مثبت شده و این مدال به شما تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار فرآیندی دارد و معمولا کشوری که ورزشکار خاطی را دارد، بلافاصله بعد از اعلام جهانی، تقاضای تست B می کنند و این کار در اعتراض به تست اول صورت می گیرد و همه کشورها معمولا این کار را انجام می دهند.

وی ادامه داد: قبلا این مسیر را در مورد محمدپور و نصیرشلال طی کردیم. مجددا ستاد جهانی دوپینگ جواب می دهد و چنانچه تست B هم مثبت باشد، معنی اش این است که تغییر رنکینگ اتفاق می افتد ولی فرآیند نسبتا طولانی است. فدراسیون جهانی آن رشته باید رنگ مدال و جایگاه جدید را تصویب کند و  بعد کار به IOC می رود و هیئت اجرایی باید آن را تصویب کند. ۱۱۵ نفر، اعضای هیئت اجرایی را تشکیل می دهند و رنگ مدال ورزشکاران آنجا تصویب می شود. ما از آذر سال گذشته این مکاتبات را انجام دادیم و تمام مستندات آن را به کمیل عزیز دادم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: حتما موظفیم از حقوق ورزش ایران و حقوق ورزشکارمان دفاع کنیم. از ۱۳ آذر ماه در این خصوص با IOC مکاتبه کردیم و آنها جواب دادند که باید موضوع در هیئت اجرایی بررسی شود. نظر کمیل قاسمی این بود که از اتحادیه جهانی هم موضوع دنبال شود که همان روز که او در کمیته ملی المپیک حضور داشت با لالوویچ مکاتبه کردم. لالوویچ با ما همکاری خوبی دارد که خواهش کردم مسئله مدال کمیل که از ورزشکاران بااخلاق ما هستند را در اولویت کار قرار دهند. مطمئن باشید ما این مسیر را دنبال می کنیم تا به نتیجه برسیم. ما موظفیم از حقوق ملت دفاع کنیم. دو سه مورد دیگر هم داشتیم که همه به نتیجه رسید و در ادامه نیز پاداش پای سکو هم بدون ابهام پرداخت شد. ما از اتحادیه جهانی خواستیم که ما را از نتیجه پیگیری مطلع کنند و منتظر دریافت نظر آنها در مورد مدال طلای المپیک کمیل قاسمی در اسرع وقت هستیم.

کد خبر 4971350

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیل قاسمی سید رضا صالحی امیری کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی کمیل قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند