Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:22:25 GMT

نیمه اول استقلال و تراکتور برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۵۳۷

نیمه اول استقلال و تراکتور برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۲ تیم فوتبال استقلال و تراکتور در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم به مصاف هم رفتند که تقابل ۲ تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

استقلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در همان ثانیه‌های اول فرصت داشت که توسط شیخ دیاباته به گل اول بازی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل این تراکتوری‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و حتی در دقیقه ۱۰ هم می توانستند توسط انصاری به گل برسند اما واکنش به موقع حسینی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. پس از این فرصت بازی با سرعت بیشتری پیش رفت و تیم ها به خوبی توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف می‌آوردند اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر باعث شد تا فرصت جدی روی دروازه‌ها به وجود نیاید.

از دقیقه ۳۰ به بعد این بازیکنان استقلال بودند که صاحب توپ و میدان شدند و چندین بار هم روی دروازه مظاهری خطرآفرین شدند اما دفاع خوب تراکتوری‌ها مانع از گلزنی قایدی و هم‌تیمی‌هایش شد.

پس از این باز هم دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند اما مدافعان هر دو تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و مانع به ثمر رسیدن گلی در این نیمه شدند.

256 251

کد خبر 1409115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه تراکتور فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال