Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، گزارش پیشرفت تحقیقات بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی، توسط سازمان هواپیمایی کشوری و به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر و متن کامل آن در تارنمای سازمان قرار گرفت.

 این گزارش براساس تحقیقات فعلی تهیه شده و پس از جمع آوری و تحلیل سایر اطلاعات تکمیل و نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یادی از سانحه پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین- اینترنشنال بدست آمده که در آن اتفاقات رخ داده در پرواز مذکور توسط یکی از سامانه‌های دفاع هوایی به عنوان یک تهدید شناسایی شد و به آن شلیک شده است.

در این گزارش همچنین هدف از بررسی سانحه را شناختن ریشه‌های این اتفاق و جلوگیری از وقوع مجدد آن اعلام شده و در این بررسی، تحقیقات برای شناسایی مقصر، سرزنش عوامل آن و یا احقاق حقوق از دست رفته انجام نمی‌شود.

در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری آمده است که بررسی جزئیات سانحه ممکن است برای بازماندگان دلخراش و ناراحت کننده باشد، اما باید توجه داشت که بیان هر نوع سانحه‌ای به معنی طبیعی و ناگزیر جلوه دادن آن نیست و قرار نیست عواطف بازماندگان در این گزارش مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. ما به احساسات بازماندگان این سانحه احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای روسی موقعیت خود را در امتداد خط مقدم در جنوب دونتسک بهبود بخشیدند. تلفات ارتش اوکراین در این محور به ۱۴۵ نظامی رسید.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ۷ حمله ارتش اوکراین در محور آودیوکا دفع شد و نیروهای روسیه موقعیت خود را در خط مقدم آودیوکا بهبود بخشیدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، بیش از ۳۷۰ پرسنل نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و ۲۷ واحد تجهیزات نظامی اوکراین نیز منهدم شد.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی این کشور ۲۶ موشک هیمارس و ۱۳۱ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد.

کد خبر 6064351

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • کمیته تحقیقات روسیه: تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت