Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، بین تیم‌های لاتزیو و ساسولو از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار شد که لاتزیو با نتیجه ۲ بر یک مقابل مهمانش شکست خورد.

در این دیدار ابتدا عقاب‌ها با گل دقیقه ۳۳ لوئیز آلبرتو پیش افتاد، اما ساسولو با گل‌های راسپادوری در دقیقه ۵۲ و کاپوتو در دقیقه ۹۱ نتیجه را به نفع خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اینزاگی با قبول سومین شکست متوالی خود و ششمین شکست فصل در سری آ با ۶۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و به نظر می‌رسد در بحران قرار گرفته اند و شانسی برای قهرمانی و رقابت با یوونتوس ندارد. ساسولو نیز با ۴۶ امتیاز در رتبه هشتم جای دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد.

نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

کد خبر 844275 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • شاگردان رنگرز ۲۰۰ امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • ۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند