Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:01:34 GMT

لطفا دو صندلی خالی پرسپولیس با عضو اقتصادی پر شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۷۳۰

لطفا دو صندلی خالی پرسپولیس با عضو اقتصادی پر شود

سرمربی پرسپولیس بار دیگر تاکید کرد که به وضعیت مدیریتی این باشگاه توجه شود و نسبت به هیات مدیره باشگاه اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی پرسپولیس و البته اختلاف میان اعضای هیات مدیره بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت تا نسبت به آن موضع خود را اعلام کند.

 

گل محمدی درباره دیدار با ماشین سازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تقریبا یک طرفه بود. تیم ما برای سه امتیاز تلاش کرد و موقعیت ایجاد کرد. خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم. بازی ها با توجه به پایان لیگ با حساسیت دنبال می شود و سه امتیاز برای ما مهم بود و خدا را شکر با دست پر خارج شدیم. به بچه ها بابت برد و روحیه جنگندگی تبریک می گویم.

وی با اشاره به عدم انجام نشست خبری خود بعد از این بازی، اینطور توضیح داد: کنفرانس خبری در فضای کوچک و بسته می خواست انجام شود و مخالفت کردم. چون شرایط خوبی نبود. نه برای خودم و شاید خودم ناقل باشم و مشکل ایجاد کند برای کسانی که در آن مجموعه کوچک خطرناک و با ریسک بالا مواجه شود. درخواست کردم بیرون انجام شود که ظاهرا از نظر قانونی شرایط فراهم نبود.

 

یحیی درباره شرایط مالی این باشگاه و گلایه بازیکنان نیز گفت: بی نظمی مالی وجود دارد که به خاطر مشکلات اقتصادی که کل کشور دارد و در اکثر باشگاه ها وجود دارد. در تیم ما وجود دارد و البته باشگاه زحمت کشید پاداش هایی که از نیم فصل طلب داشتند گرفتند. اما یک سری مشکلات که از بدهی پارسال وجود دارد و امسال هم تقریبا 65 درصد گرفتند. قول و قراری که گذاشته می شود انجام نشده و شرایط سختی است. یک مقدار باید خودمان تحمل کنیم و البته باشگاه هم باید تلاش بیشتری کند تا مشکلات حل شود. بحث اصلی من البته در خصوص هیات مدیره است. 8-7 ماه گذشته و هنوز مدیرعامل ما مشخص نیست و آقای رسول پناه به عنوان سرپرست کار می کند. در شان باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست که بدون مدیرعامل و تکمیل شدن اعضای هیات مدیره کار کند. دو صندلی خالی وجود دارد که پتانسیل خوبی دارد که بتواند باعث جذب افراد اقتصادی شود و امیدوارم هر چه زودتر این موضوع انجام شود.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق؛ یک سیلی برای تنبیه 

 لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بارو فقط این بار یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!!؛ یک تنبیه بود. لطفا توجه فرمایید!فقط پیچاندن گوش،نه
ساطور زدن بر گوشت!
لطفا توقف وتامل فر مایید: هر واژه ای بار معنی خاص خودش را دارد وواژه تنبیه ،یعنی کوچو وکو تولوی سیاسی،  بنشین سرجات،تو در میدان مصاف چند ساعته با ایران به تلی از خاکستر تبدیل می شوی.
نکته مهم این بود که رهبر حکیم فرمودند: تنبیه خواهد شد،نفر مودند انتقام،یا انتقام سخت.
 لطفا توجه فرمایید این عملیات با  همه عظمت ورعبی که برای دشمن داشت  ورعب ودلهره ای که بر خوش نشینان صهیو نیسم گذاشت، برای ایران به مثابه تله انداختن برای روباه پوشالی وروبا ههای هم پاله اش بود .
 فقط یک هشدار بود برای هوشیار کردن دشمن که اگر دست از پا خطا کند، باید دست و پا را در" آتل" ببندد. ما قصدِ کشتار و تلفات گرفتن از دشمن نداشتیم. این شیوه بزرگوارانه رهبر وملت ایران است که از دیرباز هم بدان اهتمام داشته ایم. در برابر دشمنِ بعثی که "تا می توانست، می زد و خون می ریخت" ما" تا می توانستیم، نمی زدیم" و هرگز به اصرار در خون رغبت نداشتیم حتی اگر دشمن با تمام توش وتوان و ناجوانمردی بدان عادت داشته باشد. در این موضوع هم به همان مرامنامه التزام داشتیم، لذا 72 ساعت قبل از شروع عملیات، برخی کشور ها را مطلع کردیم. مطمئن بودیم که این هم به اطلاع صهیونیست ها می رسد تا مردم را، حتی صهیونیست ها را، به پناهگاه ببرند. ما به عملیات به انجامِ گسترده عملیات بر اساس وعده ای که به ملتِ خود داده بودیم، پای بند بودیم. به این که این بار نه توسط نیروهای محور مقاومت، نه در کشور ثالث، که مستقیم از خاکِ خود، وبخشی از ان را از مر قد شهید زاهدی،به عمق را هبردی دشمن شلیک کردیم و  دشمن را در هم کو بیدیم.
 پیشتر، سربازان جنگِ روانی صهیونیست ها در شبکه های اجتماعی به تمسخر می نوشتند مرکز موساد در تلاویو است نه در اربیل. ما هم برای تحقیرشان، عمق خاکی را هدف گرفتیم که پایتخت اش تلاویو است. پایگاهِ هواییِ "نواتیم" و "نگو/ نقب" را زدیم. تا بگوئیم با مردم و لو صهیونیست های نژاد پرست هم -فعلا- کار نداریم.
 این اقدام را هم در قالبِ "دفاع مشروع" و بر اساسِ بند 51 منشور سازمان ملل متحد به انجام رساندیم تا دنیا بداند که جمهوری اسلامی ایران، در اقداماتِ تنبیهی خود هم مقررات بین المللی را رعایت می کند. آن هم در برابر دشمنِ افسار گسیخته ای که به هیچ قاعده و قانون و اخلاقی پایبند نیست. تفاوت ما با دشمنان ما هم در همین الزام بینشی است. در رعایتِ اخلاق در نهایتِ برخورد. باری، این عملیات، بیش از آن که نظامی باشد، سیاسی بود. تبیینِ روشن خطوط قرمز جمهوری اسلامی. با این بیانِ صریح که هر کس از آن رد شود، زیرِ پایش را قرمز خواهد دید. قرمز از خونی که از سراسر وجودش جاری خواهد بود. این پیغام را هم به همه طرف ها داده ایم؛ زمانِ بزن در رو به تمامه تمام شده است. بزنندچندها برابر، می خورند. اصرار بر مقابله داشته باشند، بیشتر می خورند. ما تعارف نداریم. به صریح ترین کلمات، دکترین دفاعی مان را تعریف کرده ایم. فعلا هم این مرحله تنبه را پایان یافته تلقی می کنیم اما اگر دشمن، خباثت کند، موج طوفانی وخروشمان برخواهد خواست از دریای خشم مقدس ما؛ که جز به شستن آن دیارِ مغصوب و مظلوم، از لوثِ وجودِ اشغال گران کثیف، آرام نخواهد شد. این هشدار را جدی بگیرید تا آن روز جلوتر نیفتد.

دیگر خبرها

  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • وعده صادق؛ یک سیلی برای تنبیه 
  • صندلی‌های خالی دانشگاهی عمدتا در رشته‌های اشباع‌شده هستند