Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@06:25:16 GMT

دستگیری پدر و پسر با ۵۰ کیلو تریاک در رشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۷۶۷

ساعت 24-گیلان رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در یکی از روستاهای شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات گسترده اطلاعاتی از اینکه دو نفر در حال حمل مقدار قابل توجهی موادمخدر از غرب کشور به استان گیلان هستند مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های به عمل آمده مشخص شد، متهمان که پدر و پسر هستند با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ وارد ویلایی در یکی از روستاهای شهرستان رشت شده و قصد دارند در فرصتی مناسب نسبت به توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، پلیس به محل مورد نظر اعزام شد، تصریح کرد: ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو پژو که در حیاط ویلا پارک بود کشف و دو متهم ۲۷ و ۶۷ ساله نیز دستگیر شدند. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان با بیان اینکه اشرافیت پلیس در جامعه، ضامن امنیت است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در سطح استان لرستان مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مال‌خر و کشف شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: مأموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر دراین‌رابطه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع‌آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه مأموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی دراین‌رابطه دستگیر شده است.

وی با اشاره به دستگیری شش نفر اراذل‌واوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف، تصریح کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6062808

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک