Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:04:46 GMT

سایپا در مشهد شهرخودرو را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۸۳۷

سایپا در مشهد شهرخودرو را غافلگیر کرد

شهرخودرو در غیاب سرمربی مستعفی خود مقابل سایپا به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر، شهرخودرو و سایپا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان رفتند که این دیدار در غیاب هواداران، با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم مشهدی بدون سرمربی مستعفی در رسیدن به سومین پیروزی متوالی خود ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی نژاد در دقیقه ۹ تک گل بازی را به ثمر رساند. آرمین سهرابیان نیز در دقیقه ۶+۹۰ گل مساوی سایپا را زد. همچنین در دقیقه ۱۳ صادق بارانی پنالتی سایپا را از دست داد.

با این نتیجه، شهرخودرو ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. سایپا نیز با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

گزارش بازی

در دقیقه ۹، ارسال علی نعمتی به روی دروزه سایپا با ضربه سر امین قاسمی نژاد وارد دروازه تیم مهمان شد و شهرخودرو به گل نخست بازی دست یافت.

پس از این گل و به فاصله سه دقیقه، سایپا به علت برخورد توپ با دست محمدحسین مرادمند صاحب ضربه پنالتی شد اما سید مهدی رحمتی در ادامه عملکرد درخشان خود در هفته‌های اخیر توانست ضربه صادق بارانی را مهار کند و درازه تیمش را بسته نگه دارد.

در ادامه بازی با تسلط بیشتر شهرخودرو که در غیاب سرمربی خود به میدان رفته بود دنبال شد و مشهدی ها صاحب چند موقعیت دیگر شدند که منجر به گل دوم نشد.

در نیمه دوم، سایپا صاحب موقعیت گلزنی خطرناکی شد که  واکنش رحمتی اجازه نداد سایپا روی توپ ارسالی محمدفرد از سمت راست زمین به گل تساوی دست یابد و شوت رمضانی توسط مدافعان شهرخودرو دفع شد.

بازی در این نیمه موقعیت های زیادی نداشت تا اینکه در دقایق اضافه نیمه دوم، روی ارسال بلند به روی دروازه شهرخودرو، آرمین سهرابیان در دقیقه ۶+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به تساوی کشید.

شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری (امید منصوری)، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، میلاد سرلک (علی طاهران) ، روح‌الله سیف‌اللهی (حسین مهربان) ، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (علی نبی زاده) و محمد قاضی (سعید صادقی).

سایپا: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، عارف حاجی‌عیدی، حسین کامیاب (محمدرضا سلیمانی)، مجید علیاری (امیرعلی صادقی)، رضا جعفری (مرتضی آقاخان) و آرمان رمضانی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو تيم فوتبال سايپا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی شیرین مقابل سنگاپور، برانکو ایوانکوویچ با خوشحالی به جمع خبرنگاران رفت و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیده‌اند. این پیروزی نیز تقدیم به هوادارانی است که به صحنه آمده‌اند. آنها به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت زیادی کردند.

سرمربی چین نسبت به اتفاقات بعد از تساوی با سنگاپور عنوان کرد: از تساوی در بازی گذشته تا پیروزی ما در این بازی، سران فدراسیون فوتبال نیز کمک زیادی به ما کردند و جو و شرایط تمرینی خوبی به وجود آوردند.

برانکو در رابطه با این بازی گفت: روند بازی بسیار پرپیچ و خم بود. ما پیش افتادیم اما سریع به تساوی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان تحت تأثیر قرار نگرفتند. امیدوارم در آینده بهتر و بهتر شویم. برد در بازی بسیار روحیه مثبتی به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: از نظر مربیگری، بسیار خوشحالم که تیم 90 دقیقه تاکتیک‌ها را اجرا کرد و موقعیت‌سازی خوبی داشت. ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی در بازی وجود داشت. ما از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش داده‌ایم.

ایوانکوویچ همچنین از وو لی که دو گل به ثمر رساند تمجید کرد: وو لی به عنوان کاپیتان در این بازی بسیار خوب عمل کرد و خلق و خوی رهبری خود را نشان داد. او شایسته این عنوان است.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید