Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در روز دوم از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از ساعت 20:45 امشب (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی محمدرضا حسینی در دقیقه 11 برای سپاهان و رضا خالقی‌فر در دقیقه 85 برای پارس گلزنی کردند. همچنین محمد کریمی در دقیقه 78 یک ضربه پنالتی را برای سپاهان به هدر داد.

قضاوت دیدار سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم بر عهده محمدرضا اکبریان بود.

این تساوی در حالی رقم خورد که امیر قلعه‌نویی در نشست قبل از این بازی اعلام کرده بود «تیم‌های هومن افاضلی زیبایی فوتبال را از بین نمی‌برند». این اتفاق با نتیجه رقم خورده در اصفهان باز هم تکرار شد.

سپاهان با تساوی در بازی خانگی شانس قهرمانی پرسپولیس را بیش از پیش کرد.

خوش و بش بازیکن سابق سپاهان با قلعه‌نویی؛ نورافکن نظاره‌گر دیدار از سکوها

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... خلیلیان: من نگفته‌ام که بازی استقلال مقابل پارس جنوبی معوقه است/ استقلالی‌ها ۵ تست کرونای مثبت دارند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال سپاهان اصفهان پارس جنوبی جم سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس فحش خورد و دربی را برد

ژوزه مورایس در روزی که برای نخستین بار در نقش جهان فحش و دشنام شنید، دربی را از همشهری‌اش برد و فعلا از حکم اخراج فرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان