Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اعلام کرد که تعدادی از کارکنان گمرک بندرانزلی بازداشت شده‌اند. تاریخ انتشار: 23:07 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۶۸۹

خبرگزاری میزان- سیدمهدی فلاح میری از بازداشت تعدادی از کارکنان گمرک بندرانزلی خبر داد.

فلاح میری با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش‌هایی درباره اخذ و دریافت رشوه در گمرک بندرانزلی و تحقیقات جامع به عمل آمده در این زمینه، دستور بازداشت ۴ نفر از کارکنان این اداره کل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان گیلان یکی دیگر از افراد بازداشت شده را از کارکنان جهاد کشاورزی استان گیلان مستقر در گمرک انزلی معرفی کرد و گفت: این شخص به عنوان بازرس محصولات کشاورزی وارداتی به کشور متهم است در ازای دریافت رشوه مجوز واردات کالا را بدون سنجش و طی تشریفات قانونی صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان گیلان از ۲ واحد تولیدی نیمه فعال با هدف رفع موانع تولید

وی همچنین بیان داشت: برخی از متهمین این پرونده نیز با تودیع وثیقه آزاد هستند که با توجه به قرار نظارت قضایی صادره از سوی بازپرس پرونده، به مدت ۳ ماه از اشتغال در شغل مرتبط با موارد اتهامی منع شده اند.

فلاح میری در پایان افزود: این پرونده قضایی در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسراست که با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان استان گیلان بندر انزلی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، پرونده گرانفروشی ۱۵۰۰ کیلوگرم انواع برنج بسته بندی در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده نداشتن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و مدیر فروشگاه را به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت در بازرسی از فروشگاه، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کردند.

کد خبر 6062317

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی