Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه سازمان برنامه‌وبودجه یکی از شرکای اصلی آموزش‌وپرورش در اجرای برنامه‌ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری پیوند عمیق و تأثیرگذاری بین این بخش‌ها در انتقال مسائل و بیان راه‌حل‌ها و ایجاد درک مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در چنین شبکه بزرگی انتقال پیام مهم است، گفت: به علت بزرگی چنین شبکه‌ای معمولاً انتقال پیام به‌طور ناقص صورت می‌گیرد و این موضوع نشان می‌دهد که روش کاغذی در انتقال پیام کارآیی خوبی ندارد. بنابراین از مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و ۷۶۰ منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده مشارکت کنند.

حاجی میرزایی از حمایت‌های رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در حمایت از آموزش‌وپرورش و بهبود حقوق فرهنگیان تشکر کرد و افزود: در یک سال گذشته برای فرهنگیان چند نوبت افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت تا حدودی برطرف شود.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه می‌دانیم دولت به دلیل تحریم‌های ناعادلانه با مشکلات روبه‌رو است، اظهار کرد: مسائل پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش‌وپرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که فروش املاک مازاد را با مشکلات مواجه می‌کند. همچنین در کنار مدارس بلااستفاده به دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه جدید یا بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس نیاز داریم.

وی در ادامه گفت: سال گذشته بهترین سال را از لحاظ انتقال بدهی به سال جدید داشتیم. به‌طوری‌که انتقال بدهی از سال ۹۸ به  ۹۹ تنها ۳ دهم درصد بود که در طول سال‌های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی بود و این کار جز با همراهی سازمان برنامه‌وبودجه ممکن نبود. امیدواریم برای سال جاری هم به همین صورت کمترین بدهی منتقل شود.

کد خبر 529936 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید، سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس ۶ ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

بیشتر بخوانید: علت ترک تحصیل در روستاهای مرزی از زبان معلم نمونه کشور

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227849 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم