Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که فاصله پرسپولیس از رقبا در راه قهرمانی بیشتر از همیشه به چشم می آید.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی می‌تازد و رقبا در سینوسی‌ترین روزهای عملکردشان به سر می‌برند. رقبایی که حتی اگر بازی‌های باقی‌مانده‌شان را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند، شاگردان گل محمدی آنچنان لغزشی در راه بالای سر بردن جام قهرمانی به خود نمی‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسط احتمالاً فقط پای زمان مسجل شدن قهرمانی در میان باشد و نه ماهیت پوکر پرسپولیس. با این فرمان ماشین رقبا به نظر می‌رسد این موضوع زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم از راه خواهد رسید.

به گزارش طرفداری، سپاهان در روزی که می‌توانست با شکست پارس جنوبی حداقل فاصله‌اش را با پرسپولیس حفظ کند، تن به تساوی مقابل شاگردان افاضلی داد. در حالی که عملکرد زرد پوشان اصفهانی به مراتب بهتر از رقیب خود بود اما آن‌ها با فرصت سوزی‌ها و البته فرصت‌طلبی‌های پارس جنوبی نتوانستند به سه امتیاز لازم برسند تا با یک تساوی فاصله‌شان با پرسپولیس 14 امتیازی شود.

شهر خودرو نیز اما می‌توانست حداقل در راه کسب نائب قهرمانی کمی مدعی‌تر ظاهر شود. اما آن‌ها نیز نتوانستند سایپا را در خانه خود شکست دهند. تساوی 1-1 در حالی رقم خورد که آن‌ها تا دقیقه 96 به لطف مهار ضربه پنالتی سایپا توسط مهدی رحمتی پیروز میدان بودند.

استقلال خیال بردن ندارد. بحران کرونا این روزها حسابی دامان استقلال را اسیر حواشی کرده است اما با این‌ حال آن‌ها برابر تراکتور می‌توانستند پیروز از زمین خارج شوند. درخشش رشید مظاهری و البته فرصت سوزی بازیکنان استقلال این اجازه را نداد که فاصله امتیازی فراتر از انگشتان دو دست با پرسپولیس، کاهش یابد. تراکتور نیز در شرایطی که می‌توانست رتبه دوم جدول را دوباره از آن خود کند، با تساوی برابر استقلال حالا فولاد را در تعقیب جدی خود می‌بیند.
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام استقلال را تعطیل کرد

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در اراک با گل گوستاوو بلانکو آلومینوم را شکست دهد.

آبی‌پوشان با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را به عدد ۵۰ رساند تا جایگاه خود را در صدر تثبیت کند.

امروز تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینوم اراک در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به تمرین خواهد پرداخت.

بنا به تصمیم جواد نکونام تمرین فردای استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازند.

تمرینات این تیم از روز دوشنبه جهت آماده‌سازی برای دیدار با شمس آذر قزوین از سر گرفته خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • عکس| گل پرسپولیس به ملوان آفساید بود؟
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد
  • سایه روشن‌های هفته بیست‌وسوم؛ تعقیب‌وگریز سرخابی‌ها در مسیر قهرمانی
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند
  • «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند/ قهرمان لیگ برتر مشخص شد!
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر
  • پرسپولیس و ثبت یک رکورد خاص در لیگ برتر