Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی در اظهارات خود بعد از بازی برابر استقلال از حضور آبی‌ها با حداکثر نیروی خود ابراز رضایت کرد و البته مدعی شد تیمش در صورتی که بازی‌های معوقه به انجام نرسد، هفته آینده به میدان نخواهد رفت.

سرمربی تراکتور بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال درباره این بازی اینطور توضیح داد: بازی همانطور که پیش بینی کردیم برای هر دو تیم سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم اول به دنبال نباختن و بعد امتیاز کامل بودند. شرایط بازی به گونه ای بود که هر دو تیم می توانستند به گل برسند و هم ما و هم استقلال موقعیت داشتند. هر دو تیم در موقعیت مالکیت بازی نیز قرار داشتند و البته خوشحالم که استقلال با تمام نفراتش بازی کرد!

 

وی ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم خوشحالم که همه بازیکنان استقلال برگشتند و حتی شیخ دیاباته هم بعد از مدت ها مصدومیت به جمع آنها اضافه شدند. در ادامه راه امیدوارم به هدفی که داریم برسیم و بعد از مدت ها تراکتور را آسیایی کنیم.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت استفاده از مسعود شجاعی و اشکان دژآگه در ترکیب اصلی به نتیجه بهتری دست نمی یافت اینطور  گفت: قطعا این دو بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ما هستند اما هر دو با توجه به بحث کرونا دیر به ما اضافه شدند. اشکان 5 روز است و مسعود 10 روز است که در تمرین حاضر است اما از ناحیه کمر و مچ مصدوم است و امروز هم بلافاصله بعد از حضور در زمین این مشکل برای او دوباره پیش آمد. ولی بازیکنان جوان خیلی خوب بازی کردند و جا دارد به آنها تبریک بگویم و همچنین از مسعود و اشکان که با شرایط سخت برای ما کار کردند و از آنها هم ممنونم.

 

سرمربی تراکتور درباره اینکه آیا شرایط استقلال روی تمرکز آنها تاثیر گذاشته بود گفت: من می دانستم بازی برگزار خواهد شد و مطمئن بودیم. حق شان هم بود که بازیکنان خود را داشته باشند. مشکل الان استقلال، تراکتور، فولاد و ... نیست، مشکل جایی است که قانون ندارد. هر تیمی هر جور دوست دارد و به نفعش است تفسیر می کند. استقلال حق دارد با تمام نفراتش بازی کند. من هم دوست دارم هر جور شده با توجه به قرار گرفتن در شرایط مسابقه بازی کند. من از همان روز اول مخالف برگزاری بودم و همین الان هم مخالفم. از آن ور فولاد هم دوست دارد همه بازیکنانش را داشته باشد. اما باید عدالت رعایت شود. الان فولاد دو بازی عقب است. ما بازی سخت با استقلال داشتیم و همینطور آنها با تراکتور. فولاد الان از نتیجه ما باخبر است و می داند چه نتیجه ای به نفع شان است. همین جا اعلام می کنم تا وقتی که تکلیف مسابقات مشخص نشود و از مالک باشگاه آقای زنوزی خواهش می کنم بازی ها را ادامه ندهیم. هفته دوم و سوم نیست و الان با یک نتیجه یک تیم سهمیه آسیایی بگیرد یا نگیرد. من این را به مدیریت انتقال خواهم داد تا ایشان تصمیم بگیرند. نظرم این است که ادامه ندهیم تا بازی های عقب افتاده روشن شود.

الهامی پیشنهادی هم برای ادامه لیگ داشت و گفت بهتر است در شرایط کنونی که بازی‌ها عقب افتاده، تیم های درگیر مسابقات حذفی وارد آن شوند و دیگر تیم‌ها هم بازی معوقه خود را برگزار کنند: اگر می خواهند ادامه دهند بهتر است بازی های حذفی را دنبال کنند که چهار تیم بیشتر نمانده. تیم هایی مثل فولاد بازی های عقب مانده خود را انجام دهند و دیگر تیم‌ها هم بازی‌های حذفی را دنبال کنند و حداقل فینالیست مشخص شود. چون چهار تیم باقیمانده چهار تیم صدر جدول هستند و به این خاطر جام حذفی هم برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

سرمربی تراکتور درباره عملکرد داور نیز گفت: جا دارد از اکرمی تشکر کنم و خوب داوری کردند. یک صحنه در وقت اضافه بود که روزبه چشمی با مسعود درگیر شد و چیز خاصی نبود. تیم داوری خوب بود و از اکرمی و تیمش تشکر می کنم و از کمیته داوران هم تشکر می کنم بابت انتخاب مناسبی که داشتند. قبل از بازی پیش بینی می شد مشکل ایجاد شود اما با انتخاب خوب و قضاوت مناسب دیدید که مشکلی پیش نیامد.

الهامی درباره عملکرد تراکتور و انتقاداتی که به آنها برابر استقلال شد گفت: هر دوتیم در نیمه اول بازی با کیفیت تری به نمایش گذاشت. در نیمه دوم هر دو تیم استرس دریافت گل را داشتند و تعویض هایی که انجام شد این را نشان می دهد. بازی استقلال و تراکتور یک دربی است و امتیاز گرفتن در این شرایط از اهمیت زیادی برخوردار است. به فرهاد مجیدی هم تبریک می گویم و موقعیت زیادی هم ایجاد کردند و بدشانسی هم آوردند. تیم خوبی هستند و پا به پای هم بازی کردند و با این حال که شور و شوقی نبود و کاش هواداران دو تیم در استادیوم حاضر بودند و مطمئنا در صورت حضور آنها بازی با کیفیت 50 درصد بهتری انجام می گرفت.

 

تراکتور ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی دو تیم بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران از شرایط تیمش صحبت کرد. او در ابتدا اظهار داشت: تمام مباحث تاکتیکی که لازمه این بازی بوده را با بچه‌ها کار کردیم، قطعا یک بازی‌ای که هست تماشاگران از آن لذت می‌برند چون تیم شمس آذر جدای از بحث نتیجه‌گیری، دنبال یک بازی باکیفیت است و ما قطعا فردا دنبال این هستیم که یک بازی بسیار خوب و سریع و روان برابر تیم استقلال داشته باشیم. مهره‌های بسیار خوبی دارند و کار ما را سخت می‌کند اما در طول هفته که با بچه‌ها صحبت می‌کردیم، جدای از اینکه می‌خواهیم امتیاز بگیریم به دنبال این هستیم تا جدای از اینکه بازی را به سود خود رقم بزنیم، به دنبال زیبایی بازی هم هستیم.

او ادامه داد: ده بازی در طول یک فصل، تا این لحظه بررسی کنید، ۵۰ درصد بازی‌های زیبا مختص تیم شمس آذر قزوین بوده. یک سمت تیم‌ها ما بودیم و همیشه جزو اهداف تاکتیکی ما این بوده که مردم از فوتبال لذت ببرند. انشالله این موضوع فردا هم باشد و بچه های ما با انرژی و با انگیزه بالا، به دنبال این باشند که بیشتر از قبل خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند.

سعید دقیقی درباره سبک بازی استقلال روی ضربات ایستگاهی تاکید کرد: تیم استقلال نفرات قد بلند زیاد دارد و سعی می‌کنم با توجه به این نفرات با ارسال‌های بلند در باکس حریف از آنها استفاده کند. چند بازی اخیر هم از این حربه استفاده کرده و با تک گل بازی را به سمت خودش برده و تا انتها بازی را مدیریت کرده. ما هدفمان این است که بازی را در زمین حریف داشته باشیم و و بیشتر از این را اجازه بدهید که در داخل زمین ببینید.

سرمربی شمس آذر قزوین از محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: امیر شبانی را به دلیل مصدومیت در بازی قبل از دست دادیم و تا آخر فصل همراه ما نیست. آرزوی سلامتی داریم و انشالله یک بازگشت موفقیت آمیز به فوتبال داشته باشد چون با پارگی رباط صلیبی ۶-۷ ماه از ما دور است. سجاد بازگیر هم پس از آسیب دیدگی اول فصل هنوز شرایط بازی ندارد تا کنار ما باشد و آسیب دیدگی او پس از پارگی رباط و بازگشت به میادین همچنان ادامه دارد.

این مربی جوان درباره شایعات حضورش در یکی از تیم‌های پرطرفدار به عنوان سرمربی توضیح داد: من نیم فصل که بحث جدایی من مطرح بود، چون سرمربی قرارداد دارد تمام نقل و انتقالات باید با نظر مستقیم مالک باشد. یادتان باشد آن موقع اگر بررسی کرده باشند، یک پست گذاشتم و نوشتم که ما به آن اعتبار رسیدیم اما برای کسب افتخار نیازمند بودجه و کار کردن بیشتر هستیم. استان قزوین آن شرایط را ندارد که بخواهیم به سمت کسب افتخار که می‌تواند سهمیه آسیایی یا قهرمانی باشد، قدم بردارد. دوباره برگشتیم و کار را ادامه دادیم. مقداری اعتبار ما خدشه‌دار شده بود و چون نیم فصل یکی از بهترین تیم‌ها بودیم، با بچه‌ها صحبت کردیم تا بار دیگر این اعتبار را به دست بیاوریم. خدا را شکر با تمام کمبود‌ها، نشان دادیم که تیم شمس آذر از کادر فنی تا مالکیت همه می‌توانیم با تمام کاستی‌ها در این جنگ نابرابر پیروز باشیم. الان هم شش هستیم و اگر جدول واقعی باشد، برای تیمی که با کسر امتیاز شروع می‌کند فوق العاده است. اگر بازی فردا را جدا کنیم، ۶ بازی باقی مانده و می‌خواهم دوباره این خدشه به تیم وارد نشود. تمام توان را بگذاریم تا این اعتبار را حفظ کنیم و شاید هم به افتخار نگاه کنیم.


او ادامه داد: می‌خواهم بعد از پایان مسابقات روی پیشنهادات فکر کنم. الان تمام اولویت من شمس آذر قزوین است و تلاش می‌کنم. اینجا از مربیان تیم ملی هم خواهش می‌کنم که نگاه ویژه‌ای روی تیم ما داشته باشند. از برنامه‌های تلویزیونی هم درخواست می‌کنم چون بازیکنانم کیفیت خوبی برای ملی پوش شدن دارند، بیشتر در مورد آنها بحث شود که برخی از بازیکنان ما شایسته این هستند که بیشتر و بهتر در برنامه‌ها دعوت شوند. ما با بودجه ۴۵ میلیاردی مقابل تیم‌های بزرگ ایستاده‌ایم و امیدوارم فردا هم اینطور باشد.

دقیقی درباره اینکه در یکی از مصاحبه‌هایش به نوعی علاقه خود به باشگاه استقلال را مطرح کرده بود، گفت: کلا به کشورم علاقه‌مندم و تمام باشگاه‌های آن را هم دوست دارم. یادم نمی‌آید که چنین مصاحبه‌ای کرده باشم. استقلال و پرسپولیس مانند سپاهان و تراکتور باشگاه‌های بزرگی هستند. کار ما حرفه‌ای است و نگاهم فقط به فوتبال ایران نیست.

او درباره احتمال بازگشت امتیازهای کسر شده از شمس‌آذر هم گفت: بارها صحبت کردم، می‌توان با یک نگاه بهتر این کسر امتیاز را برگردانند چون مورد مشابه داشتیم که امتیاز کسر شده و آن را برگرداندند. ما هم نه به کسی آسیب زدیم و نه آسیب خواهیم زد، لیاقت این بچه هاست که این امتیاز به امید خدا برگردد.

بازیکنان با کیفیتی داریم و دیروز هم به آنها گفتم بازی فردا ویترینی برای معرفی بهتر بچه‌ها و مهمترین بازی سال آنهاست. فردا عیار بازیکنان ما معلوم می‌شود و امیدواریم که در شرایط ایده‌آل خود باشند.

سرمربی شمس‌آذر در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان و گمنام عنوان کرد: برای ملوان و آلومینیوم اراک خوشحالم و نفرات خوبی دارند. ما دوست داریم نفرات بهتر و تیمی قوی‌تر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنان قوی‌تری داشته باشم و تیم باید آنها را پرورش بدهد و به این افتخار می‌کنیم. یک تیم هم بازیکنی که می‌خواهد را می‌خرد. ما سعی کردیم از بضاعتمان استفاده کنیم که خداراشکر موفق بوده‌ایم.

«فردا برای برد بازی می‌کنید؟» دقیقی در پاسخ به این سوال گفت: به دنبال بازی باکیفیت هستیم و هر تیمی که این روش را دارد به دنبال خلق موقعیت است. خلق موقعیت نشان می‌دهد که یک تیم به دنبال پیروزی است. شاید شکست بدی هم داشته باشیم چون استقلال تیم بزرگی است اما می‌رویم که با ریسک بازی کنیم. فکر می‌کنم در هر بازی کمترین وقت اضافه را داشته‌ایم و فردا هم به دنبال این هستیم که بازی کنیم و اصلا به فکر وقت‌کشی نیستیم. شاید دو، سه گل هم بخوریم چون یک بازیکن آنها به اندازه کل بودجه باشگاه ماست اما به دنبال بازی زیبا هستیم.

سرمربی شمس آذر در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تراکتور هم گفت: اسم نمی‌برم ولی این تیم‌ها بزرگ هستند. بهترین سال‌های زندگی‌ام را در تبریز زندگی کردم و علاقه زیادی به مردم آذربایجان دارم و برای تیم تراکتور آرزوی موفقیت دارم که اولین قهرمانی آنها شاید با گل‌های من رقم خورد ولی تمرکزم روی کار خودمان است و کار حرفه‌ای می‌کنم. دایره فوتبالی کشور ما به سمتی رفته که مرغ همسایه غاز است. آنهایی که از همه جا مانده‌اند به اینجا می‌آیند، برایشان تبلیغ می‌کنیم و بعد از ۱۰ بازی که نتیجه نمی‌گیرند، می‌روند و غصه می‌خوریم. شرایط تیم ما سخت بوده و نسبت به داشته‌هایمان باید به تمام ارکان باشگاه شمس آذر خداقوت گفت. مرد می‌خواهد در این شرایط سخت تیم‌داری کند. ببینیم اصلا کسی می‌تواند در شرایط ما تحمل کند یا نه. برای همه تیم‌های بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنیم. هر جا که پیشنهاد دادند فکر می‌کنیم و مجموع کادر فنی و مدیریت ما به فکر پیشرفت هستیم.

دقیقی در خصوص اینکه استقلال طی هفته‌های اخیر حتی برابر تعریف‌ها از کادر فنی این تیم بیانیه صادر می‌کند، گفت: کاری نداریم. دوستان سوال پرسیدند که آقای نکونام فردا نیستند و نظرمان چیست که گفتم از مفاخر فوتبال ما هستند و ایشان عزت فوتبال ما هستند. برای من بودن و نبودن ایشان روی نیمکت مهم نیست، کار خودمان را می کنیم و به تیم های دیگر کاری نداریم. اگر دوست دارند بیانیه بدهند و اگر دوست ندارند، ندهند. برای ما قابل احترام هستند و فوتبال ایران با تیم‌های بزرگ باید به دنیا معرفی شود تا پله پله شرایط ایده آل شود.

دقیقی درباره اینکه تیمش باید با استقلال و پرسپولیس در هفته های پایانی بازی کند، گفت: مالک ما آقای نجفی می‌گوید که ما دیگر درد اینکه زندگی کنیم را نداریم و به فکر افتخار هستیم. دنبال این نیستیم که تیم ششم، دهم یا هشتم شود. ما کارمان را انجام دادیم و به عنوان تیمی که به لیگ برتر صعود کرده‌ایم، ماندمان قطعی نیست. سال گذشته هم در چنین شرایطی بودیم که شش هفته مانده بود قهرمان شدیم و آقای گل و آقای پاس گل از ما بود اما شش هفته آخر باز هم برنده شدیم. این کار را کردیم چون تیم‌های پایین جدولی با ما بازی داشتند و همه را شکست دادیم. الان هم یک وظیفه داریم تا در این بازی‌هایی که داریم به شایسته‌ترین تیمی که وجود دارد قهرمانی را بدهیم. این یک واقعیت برای مجموعه ماست چون بازی با تیم‌های بزرگ سخت است. ما در همه بازی‌های بزرگ به دنبال این هستیم که خودمان را بیشتر به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال