Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:53:48 GMT

کریمیان از شاهین جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۳۵۸

کریمیان از شاهین جدا شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان، پس از باخت سنگین  تیمش مقابل ذوب‌آهن، امروز به صورت توافقی از هدایت شاهین بوشهر کنار رفت.

مدیرعامل شاهین بوشهربیان کرد:  با توجه به نتایج به دست آمده پس از مذاکره‌ای که با مهرداد کریمیان انجام شد، ایشان به صورت توافقی از تیم شاهین شهرداری بوشهر جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آقای کریمیان در ادامه راه فعالیت مربیگری آرزوی موفقیت داریم.

سعید مسیگر عنوان کرد: مذاکراتی از صبح امروز برای تعیین سرمربی جدید آغاز کرده‌ایم و در ۲۴ ساعت آینده سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

مهرداد کریمیان پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان که به صورت موقف هدایت شاهین را در غیاب میشو برعهده داشت، با قطعی شدن برنگشتن این مربی، به صورت رسمی مقابل تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن روی نیمکت شاهینی‌ها حضور داشت که دو شکست سبب شد تا مسئولان باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند.

شاهین بوشهر پس از شکست ۵ بر ۱ مقابل ذوب آهن با ۱۷ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه آخر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاهین بوشهر لیگ برتر مهرداد کریمیان سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)