Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:23:17 GMT

برتری دشوار بارسلونا مقابل وایادولید

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۴۰۷

برتری دشوار بارسلونا مقابل وایادولید

تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۲ به وقت تهران در چارچوب هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه خوزه زوریا به مصاف میزبان خود وایادولید رفت و در نهایت با یک گل به برتری رسید.

تک گل این دیدار توسط آرتورو ویدال در دقیقه ۱۵ روی پاس لیونل مسی زده شد. این بیستمین پاس گل مسی بود و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایش به عدد ۲۰ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه بارسلونا ۷۹ امتیازی شد و با یک بازی بیشتری فاصله‌اش با رئال را در صدر جدول به یک امتیاز کاهش داد. آنها با این برد نشان دادند که قصد تسلیم شدن را ندارند. وایادولید هم با این باخت با ۳۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو رئال مادرید بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو رئال مادرید بارسلونا سانتیاگو برنابئو رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم

11 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

دانلود (39.5MB)

دیگر خبرها