Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:52:37 GMT

وایادولید 0- 1 بارسلونا؛ کورسوی امیدی که حفظ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۴۵۸

وایادولید 0- 1 بارسلونا؛ کورسوی امیدی که حفظ شد

بارسلونا موفق شد با تک گل آرتور ویدال مقابل وایادولید به پیروزی دست پیدا کند.

گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی و ششم لالیگا مهمان وایادولید بود که این بازی لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود آبی اناری ها خاتمه یافت تا مجدداً فاصله با رئال مادرید در صدر جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق انتظار بارسلونا کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها چند موقعیت روی دروازه واردات ایجاد کردند اما بی دقتی مانع از گلزنی شاگردان کیکه ستین شد.

 

در دقیقه 15 بازی اما بالاخره حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم به گل اول دست یافت. آرتور ویدال روی پاس لیونل مسی و از زاویه ای تقریباً بسته با یک ضربه فوق العاده گل اول بارسا را وارد دروازه وایادولید کرد.

 

 

 

 

چند دقیقه بعد بارسلونا روی شوت مدافع پرتغالی خود یعنی نلسون سمدو به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن با مهار بهتر دروازه‌بان وایادولید یعنی ماسیپ همراه بود.

در ادامه نیمه اول نیز بارسا توپ و میدان را در اختیار داشت تا مسابقه در پایان 45 ابتدایی با تک گل آرتور ویدال به سود آبی اناری ها خاتمه پیدا کند.

 

 

 

 

اولین موقعیت نسبتا خوب نیمه دوم توسط وایادولید شکل گرفت اما شوت کیکه از پشت محوطه جریمه با فاصله کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 60 این دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تر اشتگن بود که مانع از باز شدن دروازه تیمش شد؛ جایی که ضربه سر فوق العاده انیس اونال با مهار خوب تراشتگن همراه بود تا دروازه بارسا بسته باقی بماند.

 

در دقیقه 63 بارسلونا به یک ضربه ایستگاهی دست یافت که مطابق پیش بینی لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه فوق العاده او توسط دروازه بان وایادولید راهی کرنر شد.

 

در ادامه بازی آرام دنبال شد اما در دقیقه 81 صحنه مشکوکی در محوطه جریمه بارسلونا رخ داد که بازیکنان وایادولید معتقد بودند خطای هند جونیور فریپو رخ داده اما متئو لاهوز چنین اعتقادی نداشت تا مسابقه ادامه پیدا کند.

 

 

 

 

وایادولید در دقایق پایانی حلقه محاصره را تنگ و تنگ تر کرد و می‌توانست دقیقه 92 گل تساوی دست پیدا کند اما بازهم درخشش مارک آندره تر اشتگن مانع این موضوع شد تا بازی با همان تک گل سود بارسا خاتمه پیدا کند.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته سی و سوم سری A بیانکونری مهمان کالیاری بود. آنها در همان نیمه اول مرتکب دو پنالتی شدند و میزبان به کمک این ضربات ۲-۰ جلو افتاد. در نیمه دوم اما یووه موفق شد هر دو گل را جبران کند تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

ویدئو: 330504

بازی را کالیاری بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۲ آنگولان با حرکتی عالی به دروازه یووه نزدیک شد اما ضربه‌اش با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هم شومورودوف فرصت باز کردن دروازه یووه را داشت اما شوت هم از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۵ این مهاجم ازبک در مقابل دروازه یووه با ضربه سر در آستانه گلزنی قرار گرفت اما شزنی با واکنشی عالی توپ را مهار کرد.

شش دقیقه بعد یوونتوس برای اولین بار در این دیدار دروازه حریف را تهدید کرد. جایی که شوت تیموتی وه‌آ را دروازه‌بان نصیب خود کرد.

در دقیقه ۲۹ پس از برخورد توپ به دست گلیسون برمر داور نقطه پنالتی را نشان داد و گائتانو موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ، کالیاری را پیش بیاندازد.

در دقیقه ۳۶ یک پنالتی دیگر هم به سود کالیاری اعلام شد. این بار روی برخورد شزنی و مهاجم حریف، کالیاری به پنالتی رسید. یری مینا زننده این پنالتی بود و او هم با زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۲-۰ کرد.

در ادامه نیمه اول یوونتوس حملاتش را افزایش داد اما موفق به کمتر کردن اختلاف نشد و کالیاری با برتری به رختکن رفت.

در دقیقه ۵۱ شوت خطرناک پراتی در لبه محوطه جریمه، با واکنش عالی شزنی مواجه شد.

در ادامه بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۶۱ دوشان ولاهوویچ با یک ضربه آزاد زیبا و دیدنی اختلاف را به یک گل رساند.

پس از گل یووه، آنها کالیاری را تحت فشار قرار دادند اما موفق نشدند حمله جدی‌ای خلق کنند و بازی بدون موقعیت در جریان بود.

در دقیقه ۸۱ شوت خطرناک کامبیاسو را مدافع حریف دفع کرد.

شش دقیقه بعد یوونتوس موفق شد بازی را مساوی کند. سانتر عالی ییلدیز در مقابل دروازه کالیاری فرود آمد و آلبرتو دوسنا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در ادامه تلاش‌های یوونتوس برای تکمیل کامبک ثمری نداشتند و آنها هم مانند اینتر، برابر کالیاری به تساوی ۲-۲ رسیدند. شاگردان آلگری با این تساوی در رده سوم ۶۴ امتیازی شدند.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!