Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات گسترده سرکلانتری ثامن و دستگیری عاملان فروش داروهای غیرمجاز و سرقت‌های شبانه خبر داد.

عاملان فروش داروهای غیرمجاز و سرقت‌های شبانه در چنگ قانون

به گزارش رکنا،  عباس صارمی ساداتی گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار سرکلانتری ثامن پلیس مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری 12 امام رضا(ع) در این مأموریت ضربتی با پیگیری علمی سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو و سرقت سیم و کابل برق، چهره فرضی 3 عامل اصلی این سرقت‌ها را ترسیم کردند.

وی گفت: با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها، گشت‌های کنترل نامحسوس فعال و ماموران کلانتری 12 در مرحله اول این عملیات مرد 42 ساله سابقه‌دار که 10 روز قبل از زندان آزاد شده را در حالی که روی دیوار خانه‌ای نشسته و سرگرم سرقت سیم و کابل‌های برق و تلفن بود، دستگیر کردند.

صارمی ساداتی بیان کرد: متهم که نمی‌دانست خانه‌های داخل کوچه به دوربین‌های مداربسته کنترلی مجهز هستند، راهی جز بیان حقیقت ندید و با دستور مقام قضایی دوباره راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: تیم‌های تجسس کلانتری 12 امام رضا(ع) در مرحله نهایی این عملیات با توجه به چهره‌زنی عاملان سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو، 2 مهم 34 و 49 ساله سابقه‌دار که به مواد مخدر اعتیاد دارند و به‌تازگی از زندان آزاد شده بودند را با کنترل و مراقبت‌های پوششی، سوار بر موتورسیکلت در حال پرسه‌زنی دستگیر کردند و با دستورات مقام قضایی تحقیقات از این متهمان برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.

کشف 648 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز در یک مغازه

وی همچنین اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری شهید آستانه‌پرست در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به اطلاعاتی از فروش داروهای غیرمجاز در یک مغازه لوازم بهداشتی دست یافتند.

سرهنگ صارمی گفت: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل مورد نظر را بازرسی و 648 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: یک متهم در این رابطه به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات ادامه دارد.

وی بیان کرد: آ گاهی شهروندان با پیش‌بینی‌های دقیق چه در خصوص پیشگیری از سرقت‌ها و چه درباره توجه به نکات مهم توصیه‌ای و هشداری در درمان علمی و درست بیماری‌ها و خودداری از مصرف خودسرانه دارو به خصوص در درمان اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش سرقت‌ها و دیگر آسیب‌ها داشته باشد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس سرقت زندان مواد مخدر اخبار حوادث سرقت دزد دام حوادث مشهد سرقت های شبانه مشهد شبح اخبار خراسان رضوی فیلم کرونا اخبار تهران عکس تهران حوادث تهران کرونا ویروس ویدئو ایران ویدیو فرمانده انتظامی مشهد سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!