Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:54:47 GMT

فکری: شانس با ما یار نبود که پیروز شویم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۵۲۷

فکری: شانس با ما یار نبود که پیروز شویم

سرمربی نساجی مازندران گفت: می‌توانستیم برنده باشیم و کمی بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، محمود فکری پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار کرد: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید می‌گویم و به هر حال از این بازی یک امتیاز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که جنگیدند و تلاش کردند. بازی سختی بود و هوای گرم و شرجی اینجا وجود دارد. بازیکنانمان بازی خوبی در نیمه اول و دوم ارائه دادند. می‌توانستیم برنده باشیم و کمی بخت و شانس با ما یار نبود که بتوانیم پیروز شویم.

او ادامه داد: اما در مجموع بازی بسیار خوبی بود و ما و حریف موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم اما موقعیت‌های ما خیلی بیشتر بود. امیدوار هستم بازیکنانمان قدر فرصت‌هایشان را بدانند چرا که در زمین حریف هم می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت کرونا و برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که لیگ شروع شد این ویروس وجود داشته و دارد. احتمالا در آینده هم وجود خواهد داشت و باید مجموعه باشگاه‌ها و ورزشکاران بهداشت را رعایت کنند و حواسشان باشد تا الگویی برای مردم باشند تا این ویروس هرچه زودتر برود اما به هر حال بازی‌ها باید برگزار شوند تا تکلیف لیگ مشخص شود.

او درباره حاشیه‌ای که اواخر بازی به وجود آمد، گفت: ضد حمله‌ای داشتیم که روی بازیکن ما خطا شد و باید کارت داده می‌شد. مشکل خاصی نبود و آقای حیدری هم پس از بازی قانون را به ما گفتند و امیدوارم من اشتباه کرده باشم. از تیم داوری تشکر می‌کنم چرا که خوب بودند و طبیعی است که در حین بازی اعتراضی صورت گیرد ولی مشکل خاصی نبود.

فکری درباره صحبت‌های سراج درباره برنامه ریزی عادلانه مسابقات بیان کرد: با توجه به شرایط کلی که در فوتبال دنیا وجود دارد، نمی‌شود یکسری پیش‌بینی‌ها را داشت و سازمان لیگ باید کمک بیشتری کند تا بازی‌ها بدون دغدغه برگزار شود و به سلامتی تمام شود. نیازمند این است که همه همکاری بهتری داشته باشند تا این وقفه‌ها را نداشته باشیم. ما هم دوست داریم که باشگاه‌ها این مشکلات را نداشته باشند ولی اتفاقاتی که می‌افتند شاید قابل پیش بینی نباشند. امیدواریم سازمان لیگ جدیت بیشتری داشته باشد و باشگاه‌ها هم کمک کنند.

او درباره بازی بعد این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تیم نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز کامل را از آن بازی بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود فكري تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته با اینکه در زمین آتالانتا برنده شد، اما نتوانست به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. برتری 0-1 چاره ساز نشد و شکست 3-0 بازی رفت کار دست قرمزها داد تا یک جام دیگر از دست برود. برای قرمزها که پیش از این جام اتحادیه را برده اند، حالا فقط لیگ برتر باقی مانده که در آن با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی سوم هستند. لیورپول یکشنبه میهمان فولام است.

شاگردان کلوپ می توانند با پیروزی مقابل فولام در بعدازظهر یکشنبه بالاتر از سیتی بروند (در صورت لغزش آرسنال). تیم پپ گواردیولا در بازی جام حذفی مقابل چلسی در ومبلی شرکت می کند، در حالی که آرسنال فردا میهمان وولوز است.

کلوپ در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: «البته ما به ترنت الکساندر آرنولد نیاز داریم، اما او را در بهترین فرم می خواهیم و این چیزی است که او باید به آن برسد. ترنت مقصر نیست و این به خاطر شرایط موجود است. شرایط طوری بود که نیاز داشتیم ترنت و همچنین صلاح، ژوتا و رابرتسون را سریعتر به بازی ها برسانیم. قبل از آنها در مورد کرتیس و سوبوسلای نیز شرایط مشابه بود.»

کلوپ ادامه داد: «داشتن همه بازیکنان اتفاقی خوب است، اما مهم این نیست که چه کسی پیراهن تیم را می پوشد، بلکه به نحوه عملکرد ما مربوط می شود. ما باید راهی پیدا کنیم تا به بهترین شکل به بازیکنان کمک کنیم تا آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین فرم خود برسانیم. مطمئنا هر بازیکنی در زمین با کیفیت بازی می‌کند و بدون آنها ما شانسی نخواهیم داشت. معتقدم بازیکنان خودشان باید به بهترین فرم برسند. با مصدومیت کانر بردلی یکی از گزینه های دفاع راست ما کم شد ولی خوشحالم که ترنت برگشته است. حالا ما باید راهی پیدا کنیم که در زمین مشکل را حل کنیم. ما می‌توانیم درباره این موضوع تا پنج روز بعد حرف بزنیم ولی من مدت زیادی در فوتبال هستم و می‌دانم راهی برای بالا بردن سرعت برای آماده شدن بازیکنان مصدوم وجود ندارد.»

کلوپ در مورد نقش پیروزی های تیم در روند بهبودی بازیکنان گفت: «بله، این بستگی به فرم و وضعیت تیم نیز دارد. هر چه تیم بهتر بازی کند، برای بازیکنان راحت‌تر است که وارد بازی شوند و سرعت ریکاوری خود را بالا ببرند. اگر شما در یک وضعیت عالی نیستید، برای آنها نیز واقعا مشکل است. بازیکنان تیم نباید مسئول عوض کردن روند و فرم تیم باشند. بازیکنایی که به طور مداوم بازی کردند و ریتم مناسبی دارند باید سطح عملکرد را تعیین کنند و بقیه سعی کنند آن سطح رو بالاتر ببرند.»

کلوپ در مورد امیدواری به قهرمانی در لیگ گفت: «ما راهی پیدا می‌کنیم که همچنان مثبت باشیم و شانسی که مقابل‌مان وجود دارد را ببینیم ولی در نهایت باید برابر تیم‌هایی بازی کنیم که آنها نیز اهداف خاص خود را دارند. حتی برخی تیم ها فرصت ریکاوری بیشتری دارند و پیروزی در بازی های باقیمانده به مسائل مختلفی بستگی دارد. فوتبال همین است و شما فقط برای خودتان فوتبال بازی نمی‌کنید. همیشه یک رقیب وجود دارد. ما باید همان لیورپولی شویم که هیچ تیمی دوست ندارد برابرش بازی کند. در سه بازی اخیر کار را برابر رقبایمان ساده کردیم. این اتفاق نباید تکرار شود.»

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!