Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید که باشگاه باید با برخی از بازیکنان تیمش برخورد کند.

به گزارش ایسنا، بهنام سراج، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی که با تساوی یک، یک به پایان رسید، اظهار کرد: در شبی که باید سه امتیاز بازی را به خاطر میزبانی می‌گرفتیم و در جدول صعود می‌کردیم متاسفانه در همان نیمه اول که موقعیت‌های زیادی داشتیم، این کار را نتوانستیم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم که نساجی در خارج از خانه بسته بازی می‌کند اما در یک مورد اشتباه کردیم و گل خوردیم. توپ و میدان در دست ما بود.

او افزود: این تمام دارایی تیم ماست و ما سعی می‌کنیم که از تمام دارایی‌هایمان استفاده کنیم. ما در نیم فصل نتوانستیم به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفری را اضافه کنیم و بازیکنانمان هم کمی از نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. حسم می‌گوید که برخی از بازیکنانمان با جان و دل کار نمی‌کنند. باشگاه باید با برخی از بازیکنان برخورد کند تا اگر آن‌ها نمی‌توانند به ما کمک کنند، کنارشان بگذاریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما از سازمان لیگ خواهش کرده بودیم که اگر بازی تیمی عقب می‌افتد، به باقی تیم‌ها هم استراحت دهد که همه به یک اندازه استراحت کنند. سازمان لیگ باید بابت این موضوع برنامه‌ریزی کند و برای این موضوع پیش‌بینی می‌کرد تا تیم‌ها همه به یک اندازه بازی کنند.

سراج در پایان درباره دیدار هفته آینده با صنعت نفت آبادان گفت: می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. ما این بازی را مساوی کردیم و شرمنده مردم خوزستان شدیم ولی روی نقاط قوت و ضعفمان کار می‌کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان استانی ورزشی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد مصلحی، در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به ابتکار وزارت بهداشت برای نامگذاری چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و سلامت روانی و اجتماعی برای اولین بار، گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت، دسترسی مردم به خدمات سلامت روان را افزایش داده است.

وی از راه اندازی مراکز سراج به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند و تحولی در دو سال گذشته یاد کرد و افزود: سراج مخفف سلامت روانی اجتماعی است و در طول ۶ ماه گذشته، تعداد این مراکز سه برابر افزایش یافته و برنامه ما این است که تعداد این مراکز به ۱۰۰ مرکز در سراسر کشور برسد.

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت ادامه داد: در این مراکز، امکان پذیرش مستقیم بیماران وجود ندارد اما بیمارانی که به تشخیص روانشناسان شبکه بهداشت و درمان و یا مراکز روانپزشکی نیاز به خدمات بیشتری دارند به این مراکز ارجاع می‌شوند و خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

مصلحی از وجود خانه مشارکت مردم در سلامت در مراکز سراج خبر داد و گفت: مردم محله یا منطقه، عوامل اجتماعی یا آسیب زا مانند محل تجمع معتادان متجاهر را شناسایی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری‌ها نسبت به تبدیل محل‌های تجمع به پارک‌های سلامت اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است، افزود: اخیراً چندین مرکز سراج در استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور ایجاد شده و توسعه این مراکز در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

کد خبر 6086956 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود