Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@06:58:24 GMT

پنجاه میلیون بیکار در امریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۶۲۲

پنجاه میلیون بیکار در امریکا

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس جدیدترین آمار وزارت کار آمریکا ، 1.3 میلیون نفر دیگر در هفته منتهی به 4 جولای، درخواست مزیت‌های بیکاری را در آمریکا پر کرده‌اند.

اخبار اقتصادی- بر اساس این گزارش، درخواست های اولیه بیکاری تا حدود 1.31 میلیون نفر افزایش یافته که نزدیک به 500 هزار مورد کمتر از میزانی است که هفته گذشته گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد درخواست جدید دریافت مزیت های بیکاری، برای شانزدهمین هفته متوالی از یک میلیون نفر بیشتر است و در مجموع تعداد این درخواست‌ها در بحبوحه بحران  کرونا به حدود 50 میلیون نفر رسیده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا بیکاری بحبوحه بحران بیکاری آمریکا بحران کرونا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسؤولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کد خبر 6084971

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • چرا چین به درخواست آمریکا برای فشار به ایران «بله» نمی‌گوید؟
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود
  • پزشکی که ماندن در ایران را به امکانات رفاهی امریکا ترجیح داد
  • درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مهمات بیشتر