Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی با شکست 3-0 مقابل شفیلد یونایتد، یازدهمین باخت این فصل خود در لیگ برتر را تجربه کرد تا حالا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به خطر بیفتد. چلسی در این بازی 76% مالکیت توپ را در اختیار داشت اما به گل نرسید. به نقل از اوپتا حداقل از فصل 2003/04 لیگ برتر بی سابقه است که یک تیم با ثبت 76% مالکیت توپ، با نتیجه 3-0 شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بخوانید:

شفیلد یونایتد 3-0 چلسی؛ فاجعه در دفاع، افتضاح در حمله و در نهایت تعارف سهمیه

فرانک لمپارد: از بازی مقابل شفیلد یونایتد چیزهای زیادی آموختم / هنوز چیزی تمام نشده است

فرانک لمپارد در جریان باخت 3-0 چلسی مقابل شفیلد یونایتد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم

هافبک چلسی پس از زیر سوال رفتن جنگندگی بازیکنان توسط هواداران، گفت که او و هم تیمی هایش همه تلاش خودشان را انجام می دهند. 

طرفداری | در جریان باخت 5-0 چلسی مقابل آرسنال، هواداری بنری را به اهتزاز درآورد که روی آن نوشته شده بود: «پیراهنت را نمی خواهم، فقط می خواهم برای پیراهن ما بجنگید». این باعث شد تا کانر گلگر، کاپیتان چلسی در این بازی، در مورد انگیزه و جنگندگی تیم مورد سوال قرار گیرد. گلگر به تی ان تی اسپورت گفت:

ما قطعا تلاش می کنیم. می دانم این برای همه بچه ها چقدر مهم است. تیم بسیار جوانی داریم که تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر ندارد. این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ایم. هنوز در حال پیشرفت و کنار هم کار کردن تا به سطح بالاتر برسیم.

 از هواداران عذرخواهی می کنیم

امروز یکی از آن روزهایی بود که ما به سطحی که می خواستیم حتی نزدیک هم نبودیم و باید به خودمان بیاییم، عملکرد تیم را بررسی کنیم، ببینیم در کدام بخش می توانیم پیشرفت کنیم و تمام اشتباهاتی را که می توانیم جبران کنیم. از همه هوادارانی که آمدند ما را تماشا کنند، عذرخواهی می کنیم. 

چلسی پس از شکست سنگین مقابل آرسنال در رده نهم باقی ماند و بازی بعدی خود را روز شنبه مقابل استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد