Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:59:52 GMT

محمود فکری: در فوتبال ما دروغ وجود ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۶۶۲

محمود فکری: در فوتبال ما دروغ وجود ندارد!

محمود فکری می‌گوید که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی داشتند و می توانستند پیروز شوند.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت درخصوص این دیدار توضیح داد: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید بگویم چون بازی خوبی ارائه دادند و یک امتیاز گرفتند. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود جنگیدند و باوجود گرمای هوا بازی خوبی ارائه کردند و موقعیت های خوبی را ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانستیم برنده هم باشیم، این سومین بازی خارج از خانه بود اما بخت با ما یار نبود. بازی خوبی را شاهد بودیم چون موقعیت های خوبی را روی دروازه به وجود آوردیم و امیدوارم بچه های ما در بازی های آینده قدر این فرصت ها را بدانند و بتوانیم جایی که می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم، این کار را کنیم و برنده شویم.

 

وی همچنین درباره وضعیت لیگ گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که این ویروس وجود دارد و بازی برگزار می‌شود و چه ماه های بعد، ما این ویروس را خواهیم داشت و مجموعه باشگاه ها و ورزشکاران باید حواسشان باشد و فاصله را رعایت کنند تا الگویی برای مردم باشند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا ویروس هرچه زودتر جمع و جور شود. فکر کنم بازی ها باید برگزار شوند تا تکلیف مسابقات روشن شود و با رعایت پروتکل ها هم مشکلی برای اهالی فوتبال به وجود نیاید.

سرمربی نساجی درباره بازی بعدی این تیم اظهار داشت: بازی بعدی در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان است. نفت یکی از بهترین تیم های لیگ است و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم و باتوجه به بازی خانگی سه امتیاز کامل را بگیریم.

او در مورد داوری عنوان کرد: یک ضدحمله ای را داشتیم که روی بازیکن ما خطا شد و به نظرم باید کارت داده می شد اما مشکل خاصی نبود و بعد از بازی هم آقای حیدری هم برای ما توضیح داد و انشالله ما اشتباه کردیم. اما جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم، حین بازی هم شاید طبیعی باشد که ما عتراض کنیم و حریف هم اعتراض کند و مشکلی نیست.

 

فکری در مورد صحبت سراج که لغو بازی نساجی را اجحاف در حق تیمش می‌دانست، گفت: ما که آماده بازی با فولاد بودیمو حتی وارد زمین شدیم و گرم کردیم و ما آماده بازی بودیم اما حریف حاضر نشد و مقصر نبودیم. خداراشکر در فوتبال ما دروغ وجود ندارد و یکی از دلایلی که خیر و برکت و پیشرفت در فوتبال ما وجود ندارد، دروغ نگفتن است. انشالله همین روش را ادامه دهیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری محمود فکری بازی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جهانبخش، یک‌شنبه هفته گذشته در دیدار مقابل آژاکس صدمین بازی رسمی خود را برای فاینورد انجام داد. جهانبخش در گفت‌وگو با رسانه رسمی فاینورد که مصاحبه آن در صفحه یوتیوب این باشگاه منتشر شده است، گفت: هفته بسیار خوبی بود. البته برای خودم، صدمین بازی را برای باشگاهم انجام دادم؛ و از طرفی یک بازی بسیار زیبا مقابل آژاکس داشتیم. از رسیدن به این افتخار لذت می‌برم. بلافاصله بعد از بازی در رختکن فضای بسیار خوبی حاکم شد. همه واقعاً خوشحال بودند. به خاطر این پیروزی یک مهمانی کوچک گرفتیم و به شادی پرداختیم. دوشنبه تعطیل بودیم و روز سه‌شنبه همه با لبخند وارد باشگاه شدند.

فاینورد در دیدار این هفته در لیگ هلند با نتیجه پرگل ۶ بر صفر آژاکس را در هم کوبید و جهانبخش که در این مسابقه روی نیمکت قرار داشت در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و به این ترتیب، صدمین بازی رسمی‌اش با پیراهن فاینورد را تجربه کرد. او توانست دروازه حریف را نیز باز کند ولی گلش مردود اعلام شد و به همین خاطر بازی با همان شش گل به سود فاینورد به پایان رسید.

این بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: توضیح این که چقدر رسیدن به این رکورد مهم است و چقدر خوشحالم، کمی دشوار است. وقتی به اینجا آمدم هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم. چه روز و چه لحظه باشکوهی بود که به رکورد صدمین بازی برای تیمم رسیدم.

جهانبخش و آرنه اسلات (سرمربی فعلی فاینورد) از زمان حضورشان در آلکمار همدیگر را می‌شناختند. او درباره حضورش در فاینورد گفت: آرنه اسلات من را می‌شناخت و از من خواست که به فاینورد بیایم. وقتی پیشنهاد فاینورد به دستم رسید زیاد فکر نکرده‌ام. من رابطه خوبی با او دارم و شناخت خوبی از هم داشتیم. آمدنم به این‌جا خیلی خوب بود. من در سه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در تیم تجربه کردم. فینال لیگ کنفرانس، قهرمانی پارسال خیلی لحظات ویژه‌ای بودند. امسال هنوز جام حذفی را داریم و می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد و باید دید سران تیم فاینورد تصمیم به امضای قرارداد جدید با او خواهند گرفت یا این بازیکن به سمت درهای خروج خواهد رفت؟

کد خبر 843806 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی و ثبت اولین کلین‌شیت مقابل سپاهان
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران: انتظار نداشتم این همه بازی برای تیمم انجام دهم