Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جشنواره جذب ایده‌های فناورانه معدن و صنایع معدنی با موضوع ارتباط بین پژوهش و صنعت و با تمرکز بر چالش‌های زنجیره صنعت آهن و فولاد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این جشنواره در چند محور از جمله؛ اکتشاف و استخراج معدن، فرآوری و تولید کنسانتره، گندله‌سازی و احیا، ذوب و نورد و آب، انرژی، محیط‌زیست برگزار می‌شود و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز به عنوان یکی از حامیان اصلی جشنواره در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر بصورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.
جواد حقیقت پور با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل وسنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن باریت در رتبه نخست استان قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی با بیان اینکه ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان قرار دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف گرفته اند گفت: ۸ معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده اند.
رئیس اداره صمت اردستان گفت: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.
حقیقت پور اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹ واحد فراوری در شهرستان اردستان فعال است.

دیگر خبرها

  • گردشگری معدن تجربه‌ای متفاوت برای مسافران نوروزی
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید