Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، نورالدین قاسم زاده ضمن اعلام این خبر افزود: شهرستان بابلسر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند. وی تصریح کرد: از این رو در محورهای ارتباطی این شهرستان بر اساس سامانه های تردد شمار به طور میانگین متوسط ماهانه بیش از 3 میلیون تردد ثبت می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم زاده ادامه داد: لذا این اداره به منظور افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود در ماه های اخیر اقدامات گسترده ای از قبیل پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ( 8 کیلومتر ) ، اخطار و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ( 10 مورد ) ، لکه گیری ( 45 تن ) ، خط کشی ( 25 کیلومتر ) ، نصب انواع علائم و بازسازی تابلوها ( بیش از 200 عدد ) و جمع آوری بنرها ، تابلوهای غیر مجاز و مواردی از این دست در حریم راه ( بیش از 450 مورد ) را به طور جد در دستور کار خود داشت. وی ادامه داد : علاوه بر اقدامات ایمن سازی محورها ، عملیات احداث دیواره پل سرخدشت و همچنین دوربرگردان منطقه هادی شهر نیز با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اجراست. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر اظهار داشت : از 10400 کیلومتر راه موجود در مازندران ، مقدار 199 کیلومتر در شهرستان بابلسر واقع شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سراهای پرخطر بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،همکاری نکردن اوقاف و وزارت میراث فرهنگی یکی از عمده ترین علل ایمن نشدن این سراها است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین