Web Analytics Made Easy - Statcounter

برایتون میزبان منچسترسیتی بود.

در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه فالمر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

مشخصات بازی

تاریخ: شنبه 21 تیر 1399 / 11 جولای 2020

زمان: 23:30 به وقت تهران

ورزشگاه: فالمر

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

گلزنان: رحیم استرلینگ (21، 53 و 81) - گابریل ژسوس 44) - برناردو سیلوا (57)

ترکیب دو تیم برایتون و منچسترسیتی و آمار مسابقه

تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

شرح گل ها

برایتون 0-1 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ (21): گابریل ژسوس با ضربه سر خود رحیم استرلینگ را صاحب توپ کرد و این وینگر انگلیسی با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه برایتون، گل اول سیتیزن ها را به ثمر رساند.

برایتون 0-2 منچسترسیتی؛ گابریل ژسوس (44): کرنر از سمت راست توسط کوین دی بروین ارسال شد و رودری با یک ضربه سر، گابریل ژسوس در در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا این مهاجم برزیلی گل دوم منچسترسیتی را به ثمر برساند.

برایتون 0-3 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ (53): کوین دی بروین با یک پاس عرضی ریاض محرز را صاحب توپ کرد و این وینگر الجزایری با یک ارسال از جناحین بی نقص، توپ را برای رحیم استرلینگ فرستاد و استرلینگ نیز با یک ضربه سر دروازه برایتون را برای بار سوم باز کرد.

برایتون 0-4 منچسترسیتی؛ برناردو سیلوا (57): پس از ضربه آرام برناردو سیلوا به سمت دروازه برایتون، دروازه بان این تیم دچار اشتباه بزرگی شد و نتوانست توپ را به طور کامل دفع کند و در برگشت، سیلوا مجددا با یک ضربه زمینی دروازه برایتون را باز کرد.

برایتون 0-5 منچسترسیتی؛ رحیم استرلینگ (81): تکمیل می شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا

تیم رم پنج‌شنبه شب با حضور سردار آزمون به مصاف برایتون رفت و با وجود شکست یک بر صفر در انگلیس، به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافت. سردار آزمون که در بازی با برایتون یکی از نفرات ثابت رم بود، در بازگشت به ایتالیا تصاویری همراه با ادمین صفحه اینستاگرام این تیم منتشر و از عبارت انتقام استفاده کرد.

چند روز قبل بود که صفحه اینستاگرام باشگاه رم عکسی جالب را از آزمون به اشتراک گذاشت که او را با ژست خاصی نشان می‌داد. این موضوع هم باعث شد که خودش به این پست واکنش نشان دهد و او به شوخی کامنت گذاشت: «ادمین تو با من مشکل داری؟»

آزمون در بازگشت به شهر رم ادمین باشگاه را ملاقات کرد و به شوخی عبارت انتقام را درباره‌اش به کار برد.

دیگر خبرها

  • بی‌توجه به انتقادات، رحیم استرلینگ در چلسی می‌ماند تا خودش را ثابت کند
  • دفاع آبی‌ها از رحیم: فدای سرت، اتفاق است دیگر!‏
  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • پرسپولیس با شکست پیکان پرونده ۱۴۰۲ را بست
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • برخورد ضربه وسط زمینِ آردا گولر به تیر دروازه اوساسونا و موقعیت گلی که در ادامه از دست رفت (اوساسونا 2-4 رئال مادرید)