Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:20:42 GMT

جمع‌آوری پشیز (پول خرد) قدیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۸۱۷

جمع‌آوری پشیز (پول خرد) قدیم

پیرو آگهی منتشر در آغاز سال‌ جاری بدینوسیله مجددا به استحضار عموم می‌رسد که بر طبق قانون 9 اسفند ماده 1315 که به صحه‌انور همایون شاهنشاهی موشح گردیده است و برجسب تصویب نامه 31 فروردین 1316 هیأت وزراء پول‌های خرد قدیم ذیل است.

 - یک دیناری و دو دیناری مس
- پنجاه دیناری و صد دیناری نیکل سابق (یکشاهی و دو شاهی) و پنج، ده و بیست و پنج دیناری نیکل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- پنج، ده و بیست و پنج دیناری دهشاهی مسی بایستی تا آخر سال 1316 به کلی از جریان خارج و پشیز جدید جای آن را بگیرد بنابراین بار دیگر به عموم گوشزد می‌شود هر چه زودتر به شعب بانک در مرکز و ولایات مراجعه کرده و پشیز قدیم خود را به پشیز جدید (برنز) تبدیل نمایند زیرا مدت جمع‌آوری مسکوکات خرد قدیم در ولایات فقط تا آخر سال‌ جاری و در مرکز تا اول تیرماه 1317 خواهد بود. بانک ملی ایران
روزنامه اطلاعات- شنبه 15 آبان 1316

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد

تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت ها و ماشین های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می شود.

علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

وی گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس ها باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز
  • تهران قدیم| ۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!
  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • بانک‌ها در تله آفساید