Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:10:12 GMT

برگزاری دوره آموزشی جامع بورس در قم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۸۷۷

برگزاری دوره آموزشی جامع بورس در قم

ایسنا/قم مدیر مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی واحد استان قم، از برگزاری دوره آموزش جامع بورس در این مرکز خبر داد.

مرضیه سادات موسوی  در گفتگو با ایسنا، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، تقاضای عمومی برای ورود به بازار بورس بسیار افزایش داشته و اقبال عمومی برای سرمایه‌گذاری در این بخش شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اینکه ورود به بازار بورس، جهت حفظ و افزایش سرمایه، نیاز به آموزش و یادگیری دارد، از این رو  جهاد دانشگاهی با توجه رسالتی که در رفع نیاز های آموزشی کشور دارد، برگزاری دوره آموزشی جامع بورس را برنامه ریزی کرده است.

مدیر مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: این دوره در 64 ساعت برای متقاضیان ورود به بازار بورس تدوین شده است که به طور کامل مفاهیم، مقدمات و تحلیل بنیادین توسط مدرسین این دوره به فراگیران آموزش داده می‌‎شود تا به راحتی بتوانند با علم و آگاهی به سرمایه‌گذاری در بازار بورس بپردازند.

وی ادامه داد: دوره جامع بورس جهاد دانشگاهی در مدت زمان کمی به ظرفیت کامل رسید و جلسه اول این دوره به صورت رایگان در روز پنج‌شنبه 19 تیرماه با استقبال بی‌نظیر متقاضیان برگزار شد در حالی که با توجه به شرایط و محدودیت‌های فضای فیزیکی این مرکز در شرایط شیوع ویروس کرونا تنها 26 نفر از متقاضیان پذیرش شدند. 

موسوی با اشاره به این که این دوره در مرکز آموزش شماره یک جهاد دانشگاهی واقع در کوچه 13 بلوار امین برگزار می شود تاکید کرد: باتوجه به تقاضای افراد جامانده از این دوره و متقاضیان جدید، ثبت‌نام دوره جدید از روز شنبه 21 تیرماه در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی واقع در میدان مصلی، بلوار شهید منتظری، کوچه 28، آغاز شده است و به زودی در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهارکرد: لذا علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با تماس با شماره 31654 و یا مراجعه حضوری به مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتاهی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی بورس جهاد دانشگاهی بازار بورس جامع بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۴۹۳ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی یک مهارت جدید فرا گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ریحانه طالبی در بازدید مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند اظهار داشت: سال گذشته در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند 116 دوره آموزشی برگزار شد که در مجموع برای متقاضیان مهارت آموزی 192 هزار و 146 نفر ساعت آموزش اجرا شد. 

وی گفت: در این مرکز 5 کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهرتراشی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی دایر است که در مجموع بیش از 30 حرفه آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند بیان کرد: سال گذشته به ترتیب دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه‌دار بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده‌ند.

طالبی از راه‌اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود. در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره 75 این مرکز را همراهی کنند.

حسن کامرانی‌فرد نیز گفت: سال گذشته 4 هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است. در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است. از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 411 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان به  12 هزار و 236 نفر آموزش‌های مهارتی ارائه دادند که از این تعداد هشت هزار و 514 نفر زن، سه هزار و 722 نفر مرد هستند.

کامرانی‌فرد با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت 60 آموزشگاه جدید در سال گذشته اظهار داشت: اکنون 411 آموزشگاه فعال فنی و حرفه‌ای در استان داریم که 259 مجوز مربوط به آموزش‌های ویژه بانوان و 12 مجوز مربوط به آموزش‌های آقایان است و از مجموع آموزشگاه‌های ذکر شده 140 آموزشگاه نیز مجوز دومنظوره آموزش به زنان و مردان را دارا هستند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند