Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، جنبش الفتح در پارلمان عراق با انتشار بیانیه‌ای خواستار شکایت از آمریکا برای ترور ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی شد.

بر این اساس، در این بیانیه آمده است: شاهد آن بودیم که در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل استفاده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکا برای ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم سازمان ملل به گستاخی آمریکا در نقض حاکمیت عراق واکنش مناسب نشان دهد.

این بیانیه می‌افزاید: دولت عراق باید روند شکایت خود از دولت آمریکا به دلیل ترور شهید المهندس را تسریع کند و با ارائه مدارک و مستندات حملات تروریستی این کشور را محکوم کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترور سردار سلیمانی الحشد الشعبی شکایت از آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا