Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:34:31 GMT

چروک چشم با اشتباهات ساده

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۸۹۴

چروک چشم با اشتباهات ساده

به گزارش افکارنیوز،

چین و چروک در زنان می تواند هم در جوانی و هم در بزرگسالی ظاهر شود. رایج ترین اشتباهاتی که باعث ایجاد چین و چروک در ناحیه اطراف چشم می شود عبارتند از:

 اخبار اجتماعی- مراقبت از پوست نازک و حساس در ناحیه اطراف چشم بسیار ضروری است. وقتی در حال شست وشوی صورت، شستن آرایش و حتی استفاده از کرم های مخصوص مرطوب کننده در اطراف چشم هستید بسیار دقت کنید تا پوست اطراف چشم را نکشید، زیرا این کار باعث می شود چین و چروک های جدید روی آن ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

_ چشم با آب سرد یا گرم قابل شست وشو نیست، زیرا این امر باعث ایجاد چین و چروک های جدید روی آن می شود. آب ایده آل برای شست وشو باید به اندازه دمای اتاق باشد.

_ چین و چروک همچنین می تواند ناشی از رژیم ناسالم شما باشد. این عمدتا مربوط به مصرف بیش از حد شیرینی هاست. شیرینی نه تنها باعث چاقی می شود، بلکه همچنین با مشکلات سلامتی شما را روبه رو می کند. ماهی، آجیل، میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانید، همچنین مقدار شیرینی هایی را که می خورید کاهش دهید.

_ عادت های بد مانند سیگار کشیدن و عشق به الکل می تواند به ایجاد چین و چروک کمک کند. در این حالت، بدن از کمبود آب بدن رنج می برد.

_ علت ظهور اولین چین و چروک ها می تواند یک عادت بد در خانم ها باشد که بدون شستن آرایش خود به رختخواب بروند. مواد افزودنی آرایشی در منافذ نفوذ کرده و در تخریب پوست نقش دارند. بر این اساس، این امر منجر به کاهش موادی مانند کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چشم چروک چشم چین و چروک اطراف چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • انواع گل مژه و درمان آن