Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پروجا روی نام ستاره ایتالیایی این تیم خط قرمز کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های ایتالیایی خبرهای متعددی در مورد آینده فیلیپو لانزا، دریافت کننده ایتالیایی تیم والیبال پروجا منتشر کردند. در نهایت مشخص شد که ویتال هینن، سرمربی این تیم نظر مثبتی روی ستاره ایتالیایی ندارد.

به این ترتیب با وجود اینکه یک سال از قرارداد لانزا با پروجا باقی مانده است، وی مجبور به ترک این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده‌ بودند که مقصد احتمالی لانزا، پلاس‌لیگا و حضور در تیم آسکو رسوویا است.

حالا با قطعی شدن جدایی لانزا از پروجا تیم‌های بلگوری روسیه و جی‌تکت ژاپن پیشنهادات خود را برای جذب این بازیکن مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه ژاپن والیبال رسانه ها لانزا بلگوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!