Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس از یک امتیازی که تیمش مقابل آتالانتا کسب کرده، راضی به نظر می رسد.

در هفته 32 سری آ ایتالیا، یوونتوس و آتالانتا به مصاف هم رفتند که یوونتوس به لطف دو پنالتی کریستیانو رونالدو، به زحمت از آتالانتا یک امتیاز گرفت و نتیجه این مسابقه 2-2 به پایان رسید. به گزارش طرفداری، مائوریتزیو ساری پس از تساوی تیمش مقابل آتالانتا با DAZN مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتالانتا یکی از آماده ترین تیم های اروپا است اکنون رویارویی با آتالانتا نه فقط برای یوونتوس بلکه برای هر تیمی مشکل است و آن ها نه بازی پیاپی را برده بودند. مقابل یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا قرار گرفتیم. آتالانتا بسیار تهاجمی و سازمان یافته بود. وقتی حین پاسکاری بودیم، آتالانتا با افزایش پرس توپ را از ما گرفت و با از دست دادن توپ، گل خوردیم. بازی مقابل آتالانتا خیلی سخت است. در نیمه اول، آتالانتا سریع و چابک تر از ما بود اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. گل دوم را هنگامی خوردیم که بازی در دست ما بود. دلیل نیمکت نشینی میرالم پیانیچ مقابل آتالانتا  این بازی برای مهاجمان ما سخت بود و دیبالا نسبت به کریستیانو رونالدو با سختی بیشتری مواجه شد. دیبالا دوست داشت به عمق برود تا توپ گیری کند اما انجام این کار مقابل آتالانتا خطرناک است. هیگواین را به زمین آوردیم تا بتواند فضاسازی انجام دهد. پیانیچ دچار مشکل عضلانی شده بود و شرایطش برای بازی کردن چندان جالب نبود. با توجه به این که هر سه روز بازی داریم، تصمیم گرفتم روی پیانیچ ریسک نکنم. امشب در مقایسه با بازی برابر میلان، سریع نبودیم اما در طول نود دقیقه انسجام و ثبات بیشتری از خود نشان دادیم.

در همین راستا بخوانید:

یوونتوس 2-2 آتالانتا؛ فرار یووه از شکست با دو پنالتی آقای گل سری آ | کریستیانو رونالدو با 28 گل به یک قدمی چیرو ایموبیله رسید کریستیانو رونالدو و بریس مقابل آتالانتا / گزارش تصویری گاسپرینی: پنالتی های یوونتوس طبق قانون گرفته شد؛ در ایتالیا قانون همین است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو مقابل آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید امشب در دیداری حساس و تماشایی در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت. 

هر دو تیم هفه گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف حریفان رفتند و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند با پیروزی برابر منچسترسیتی راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما بارسا از سوی دیگر با قبول شکست مقابل پاری سن ژرمن از این مسابقات حذف شد. 

همین باعث شده است که این دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت قدم به این بازی بگذارند. این دیدار همچنین شاید آخرین رویارویی ژاوی با کارلو آنچلوتی باشد، چرا که او قصد دارد در پایان فصل از هدایت این تیم کنار برود و تلاش‌های خوان لاپورتا برای متقاعد کردن او و ادامه حضورش روی نیمکت این تیم هم تاثیرگذار نبوده است. 


تقابل این دو مربی پس از حضور ژاوی روی نیمکت بارسا در نوامبر 2021 بسیار جذاب و تماشایی بوده و هنوز هیچ دیداری با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. در 9 دیداری که این دو مربی روی نیمکت رئال و بارسلونا انجام داده‌اند، پنج پیروزی سهم آنچلوتی بوده و چهار پیروزی هم به نام ژاوی ثبت شده است تا بسیار نزدیک به هم پیش رفته باشند. 

اولین رویارویی آنها در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا بود که با نتیجه 2-3 به سود رئال به پایان رسید. بازی بعدی در لالیگا با پیروزی چهار گله بارسا همراه بود. سه امتیاز اولین بازی در فصل 23-2022 به رئال رسید و پس از آن بود که سه بازی اول سال 2023 در فینال سوپر جام اسپانیا، بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری و بازی برگشت لالیگا با پیروزی بارسا همراه بود. 

تا این جا ژاوی آمار بسیار خوبی داشت اما شرایط برای او به همین شکل پیش نرفت و از همان زمان بود که روزهای سخت او در تقابل برابر ژاوی و رئال مادرید آغاز شد. نیمه نهایی کوپا دل ری با پیروزی 0-4 رئال و شکست 1-2 در لالیگا و سپس باختن در فینال سوپر جام اسپانیا رقم خورد و حالا ژاوی انگیزه بسیاری برای جبران این ناکامی‌ها دارد. 

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی النصر ۳ - الفیحا ۱؛ مانه در نقش کریستیانو