Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:30:28 GMT

قیمت مرغ به ۱۸.۵ هزار تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۹۷۷

قیمت مرغ به ۱۸.۵ هزار تومان رسید

به گزارش افکارنیوز،

حبیب اسدالله نژاد از افزایش حدود ۱۰۰۰ تومانی قیمت مرغ طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بین ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است و بنابراین نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم نیز باید بین ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان باشد.

اخبار اقتصادی- وی درباره دلایل این افزایش قیمت افزود: علت این امر بالا بودن قیمت نهاده‌ها و طبیعتاً قیمت تمام شده است چرا که نابسامانی بازار نهاده‌های دامی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله نژاد با تاکید بر اینکه مرغداران مقصر گرانی مرغ نیستند، گفت: مرغداران نیز از این وضعیت متضرر شده اند و کماکان با مشکل کمبود و تأمین نهاده‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی تصریح کرد: نگرانی از تأمین نهاده در ماه‌های آینده باعث شده که تولیدکنندگان میزان جوجه ریزی را کاهش دهند و دولت باید این مساله را جدی بگیرد تا در ماه‌های آینده دچار مشکل نشویم.

این فعال بخش خصوصی اضافه کرد: علاوه بر این گرمای هوا نیز معمولاً باعث می‌شود میزان جوجه ریزی کاهش یابد ضمن اینکه مرغ‌ها در این فصل، در سن پایین و با وزن پایین کشتار می‌شوند بنابراین در فصل گرما به طور معمول به دلیل عدم وزن گیری و کشتار در سن کم و تلفات بیشتر نسبت با ماه‌های خنک سال تولید بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افت می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ جوجه ریزی مرغ قیمت مرغ جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۵۰۰ کیسه کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.   وی افزود: شعبه با انجام تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   طیبی می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان