Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، پست‌های ایست و بازرسی ارتش سوریه در حومه غربی استان الحسکه با ممانعت از عبور کاروانی از خودروهای زرهی نیروهای آمریکایی، آن‌ها را مجبور کردند به پایگاه‌های غیرقانونی خود در این استان بازگردند.

بر اساس این گزارش، پست‌های ارتش سوریه مانع عبور خودروهای نظامیان آمریکایی از روستاهای «الیباط»، «تل شامیران» و «منسف تحتانی» در حومه غربی استان الحسکه شدند و آن‌ها را وادار به بازگشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز بارها اهالی استان حسکه سوریه از تردد کاروان نظامیان آمریکایی در این منطقه جلوگیری و به حضور آن‌ها اعتراض کرده بودند.

آمریکا از سال ۱۳۹۴ به صورت غیرقانونی نیروهای خود را وارد شرق سوریه کرده و با وجود درخواست‌های مکرر دولت قانونی سوریه، از خروج آنان خودداری می‌کند.

بتازگی نیز برخی از این نیروها برای غارت منابع نفتی در اطراف میادین نفتی سوریه مستقر شده‌اند و با همدستی تروریست‌ها، نفت این کشور را قاچاق و منابع مالی خود را تأمین می‌کنند.

آمریکا بر اساس برخی اخبار، حدود هفت هزار نیروی نظامی به صورت غیرقانونی در سوریه وارد و در ۱۹ پایگاه نظامی در مناطق مرزی شرق سوریه با اردن و عراق تا مرزهای سوریه با ترکیه مستقر کرده است.

دولت سوریه بارها خواستار خروج نیروهای نظامی از این کشور شده که به صورت غیرقانونی و بدون درخواست، وارد این کشور شده‌اند.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر