Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 11 تهران ضمن اعلام آمادگی کامل امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه، از کسب رتبه اول عملکرد ستاد مدیریت بحران در یک سال گذشته بین مناطق 22 گانه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه 11 در عملکرد سال گذشته بین مناطق 22 گانه شهر تهران حائز رتبه نخست در ارزیابی سه معاونت "معاونت پیش گیری و خطر پذیری"، معاونت "آمادگی مقابله و پدافند غیر عامل" و معاونت "آموزش و مشارکت های شهروندی" شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبادیان افزود: ارزیابی ها در موضوعاتی چون برگزاری مانورهای تخصصی و عمومی، آموزش، مدرسه آماده، جلسات فصلی، مدیریت بحران اماکن، تهیه سند کاهش خطر پذیری، اماکن اسکان اضطراری شهروندان، آماده به کار بودن ابزار و امکانات موجود در انبار پایگاه های ویژه و چند منظوره، کانکس های مستقر در محلات و جذب و به روز رسانی گروه های دوام در منطقه در راستای ارتقای سطح آمادگی و آگاهی دوامیان (نیروهای داوطلب واکنش اضطرار محلات)، برگزاری مسابقات بین گروه های دوام محلات 17 گانه و ... انجام شده است که بر اساس پایش ها و ارزیابی عملکرد در سال 1398 رتبه نخست شهر تهران به ستاد مدیریت بحران منطقه 11 رسید.
بر اساس این گزارش رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز در بازدید از پایگاه های ویژه منطقه 11 از آمادگی و اقدامات این منطقه که منتج به کسب رتبه اول بین مناطق 22 گانه شهر تهران شده است؛ تقدیر کرد.
در بازدید رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از قسمت های مختلف پایگاه های ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه 11 انبار تجهیزات، آماده به کار بودن ابزار آلات و تجهیزات، امکانات موجود در انبارها و ... بررسی و از خدمات رسانی ستاد در حوادث پیش بینی نشده طبیعی و حوادث انسان ساخت از قبیل آتش سوزی ها، فرو نشست ها و ... قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند