Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@02:26:46 GMT

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 21 تیر 1399

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۲۱۵

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 21 تیر 1399

به مرور فعالیت ورزشکاران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

طرفداری - فعالیت ورزشکاران ایرانی در شبکه های اجتماعی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 21 تیر 1399 امیرحسین فشنگچی علی کریمی مرتضی پورعلی گنجی تشکر علی علیپور از امیر علی حسینی، مدیر روابط بین الملل پرسپولیس بابت نقاشی اش خوشحالی پیکانی ها از پیروزی برابر گل گهر سپهر حیدری شجاع خلیل زاده و رعایت نکات بهداشتی یعقوب کریمی دیدار عبدالله ویسی و دراگان اسکوچیچ دیدار دراگان اسکوچیچ با فرهاد مجیدی رضا قوچان نژاد و پسرش

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!