Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@09:26:24 GMT

دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش سلاخی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۲۱۸

دندانپزشک خرم‌آبادی در مطبش سلاخی شد

 شب گذشته دکتر رضا طولابی دندان‌پزشک خرم‌آبادی در مطبش به قتل رسید.

گفته می‌شود فرد یا افراد ناشناس او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

منابع محلی می‌گویند بلافاصله پس از وقوع این حادثه پلیس در محل حاضر شده و کارآگاهان در حال بررسی حادثه جهت پیدا کردن سرخی از قاتل یا قاتلین هستند.  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلاخی کردن دندان پزشک خرم آباد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه

محسن حسین آبادی مجری پروژه سد‌های «قشلاق» و «کبوترلانه» کرمانشاه با اشاره به دو سد مهم در دست احداث در استان کرمانشاه که در مراحل نهایی کار قرار دارند، گفت : سد کبوترلانه کنگاور تقریبا آماده آبگیری است و امیدواریم نیمه اول امسال شاهد آبگیری این سد باشیم.

وی پیشرفت کنونی سد کبوترلانه را ۹۲.۳ درصد اعلام کرد و افزود: بخش عمده سازه سد احداث شده و کار‌های مختصری که باقی مانده مانع از آبگیری این سد نمی‌باشد.

به گفته مجری سد کبوترلانه، اواخر سال گذشته کمیته آبگیری سد‌های وزارت نیرو نیز بازدیدی از این سد داشتند و کار‌های نهایی آن نیز انجام شده و مانعی برای آبگیری آن وجود ندارد.

حسین آبادی مجموع اعتباری که تاکنون برای سد کبوترلانه هزینه شده را نزدیک به ۴۷۹ میلیارد تومان اعلام کرد که حدود ۱۹۰ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۲ تخصیص یافته و عنوان کرد: جهت تکمیل کار‌های باقی مانده سد، پرداخت مطالبات پیمانکاران و همچنین پرداخت مطالبات کشاورزان - که اراضی شان به ساخت این پروژه اختصاص یافته- حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه حجم مخزنی سد کبوترلانه حدود ۲۵ میلیون مترمکعب است، تامین آب بخش کشاورزی، شرب و صنعت را از اهداف احداث این سد برشمرد.

حسین آبادی به آخرین وضعیت سد در دست احداث قشلاق صحنه نیز اشاره کرد و گفت: این سد نیز در حال حاضر ۹۱ درصد پیشرفت دارد و کار‌های سازه سد تقریبا به اتمام رسیده و آماده آبگیری می‌باشد.

مجری سد قشلاق صحنه اظهار کرد: تنها کار باقی مانده تملک اراضی برای آبگیری سد است که نیازمند تامین مالی می‌باشد و در صورت حل این مشکلات، امکان آبگیری سد وجود دارد.

وی مجموع اعتباری که برای تملک اراضی و تکمیل کار‌های باقی مانده سد قشلاق مورد نیاز است را حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون حدود ۴۶۲ میلیارد تومان نیز برای احداث این سد هزینه شده است.

حسین آبادی با اشاره به حجم مخزن ۵۰ میلیون مترمکعبی این سد، خاطرنشان کرد: تامین آب بلندمدت شهر صحنه، تامین آب شهرک صنعتی آب باریک و تامین آب برای اراضی کشاورزی پایین دست از اهداف احداث این سد است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • قیمت‌ لاستیک بر اساس وزن تعیین نمی‌شود
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»