Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

داریوش باقر جوان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان ن اوگان حمل و نقل مسافری اظهار کرد: از مجموع ۱۱۳ هزار و ۵۱ راننده تاکنون ۱۰۳ هزار نفر که در لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار دارند ثبت نام خود را تکمیل کردند.

اخبار اقتصادی- وی افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از رانندگان نیز در لیست بیمه‌های عشایری و روستایی قرار دارند که با توجه به ملاحظات وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی ثبت نام آن‌ها با مشکلاتی روبرو بود که در حال حاضر مشکلات در این زمینه رفع شده و این رانندگان نیز به تدریج ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: بحث ورود اطلاعات تقریبا به اتمام رسیده است منتهی طبق قولی که وزارت کار داده است باید تا ابتدای تیرماه مبلغ ۶ میلیون تومان به رانندگان پرداخت می شد که متاسفانه روند ارائه تسهیلات به کندی انجام می‌شود.

باقرجوان با بیان اینکه برخی از بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات مشکلاتی را ایجاد کرده اند گفت: براساس توافقات صورت گرفته تنها تضمین برای ارائه تسهیلات ارائه چک یا صفته بوده است، اما برخی از بانک‌ها برای تضمین سند ملک، سند خودرو یا ضامن می‌خواهند که براساس توافق و ایجاد خط اعتباری معقول و منطقی نیست.

وی افزود: این موضوع را از طریق وزارت کار پیگیر هستیم که امیدواریم هرچه سریعتر رفع شود و روند ارائه تسهیلات سرعت بگیرد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به کاهش شدید فعالیت در حوزه حمل و نقل مسافری گفت: خسارات جبران ناپذیری به این بخش وارد شده است و امیدواریم در زمینه تسهیلات که در حال حاضر رانندگان شدید به آن نیاز دارند مانع تراشی صورت نگیرد.

باقرجوان تصریح کرد: اغلب رانندگان از شیوه‌های پرداخت تسهیلات گله‌مند هستند.

وی در زمینه آمار پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان حمل و نقل برون شهری گفت: پرداخت تسهیلات عده‌ای از رانندگان صورت گرفته که وزارت کار می‌تواند آمار دقیق را ارائه دهد.

گفتنی است چندی پیش معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی پرداخت وام ۶ میلیون تومانی به ۱۱۳ هزار و ۵۱ راننده خبر داده بود.

سود این وام ۱۲ درصد و تنفس ۴ ماهه برای بازپرداخت اقساط آن در نظر گرفته شده است.

مقرر شد به جای چک از راننده‌ها سفته دریافت شود و فقط ارائه مدرک احراز هویت ضرورت دارد و بدین ترتیب تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی برای راننده‌ها واریز شود، اما برخی از رانندگان از مانع ترااشی برخی از بانک‌ها در این زمینه گله‌مند هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی حمل و نقل تسهیلات تامین اجتماعی حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده وزیر راه و شهرسازی پرداخت تسهیلات ارائه تسهیلات وزارت کار حمل و نقل بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است