Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های فوتبال تاتنهام - آرسنال امشب به مصاف هم می‌روند.

لیگ برتر انگلیس ولورهمپتون - اورتون ساعت: ۱۵:۳۰ شبکه ورزش لیگ برتر انگلیس تاتنهام - آرسنال ساعت: ۲۰:۰۰ شبکه ورزش

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید این بازی‌‌‌‌‌ها را از لینک پخش زنده شبکه ورزش مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پخش زنده فوتبال دنیای ورزش لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قزوین؛ مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت؛ به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب‌های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار یک گروه رسانه‌ای در امامزاده حسین (ع) و همچنین انعکاس تصاویری از مناجات مردم در مکان‌هایی همچون: مسجد امام حسن عسگری (ع)، امامزاده سید سلطان محمد (ع) قزوین و امامزاده اسماعیل (ع) برنامه‌های شب‌های قدر را به صورت زنده در این ویژه برنامه به مدت ۱۸۰ دقیقه و به تهیه کنندگی فرزاد محلوجی پوشش خواهد داد.
علی رحیمی افزود: رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه‌های شب‌های قدر در ویژه برنامه «شب‌های رحمت» به تهیه کنندگی رضا داداشی و ابراهیم طاهری کیا مکان‌های ویژه‌ای را پیش بینی نموده است تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب‌ها بصورت مطلوب منعکس کند.
وی افزود: تیم رسانه‌ای رادیو قزوین از محل امامزاده حسین (ع) قزوین به مدت ۲۴۰ دقیقه حال و هوای شب‌های قدر را روی آنتن می‌برد.
رحیمی در ادامه به بخش‌های متنوع این ویژه برنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین برای این شب‌ها برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی کرده اند که متشکل از بخش‌های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی ونوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن است که به صورت زنده پخش خواهند شد.
ویژه برنامه‌های سیما و صدای مرکز قزوین جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۲۳ روی آنتن سیما و صدای مرکز قزوین می‌رود.

دیگر خبرها

  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها