Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:25:30 GMT

طلاق در آذربایجان‌غربی ۴۶ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۵۶۵

طلاق در آذربایجان‌غربی ۴۶ درصد کاهش یافت

امیر جوان‌کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد واقعه طلاق در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۴۴۲ مورد بود.

وی ادامه داد: همچنین امسال سه هزار و ۵۹۵ مورد واقعه ازدواج در آذربایجان‌غربی ثبت شده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۴۵۴ مورد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی بیان کرد: با این ارقام امسال شاهد کاهش ۴۴ درصدی واقعه ازدواج طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان‌کیا با اشاره به اسناد مالکیت صادرشده در آذربایجان‌غربی طی امسال، بیان کرد: در این مدت ۱۹ هزار و ۶۰ سند مالکیت در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کمتر است.

۲۲۳ دفتر اسناد رسمی و ۱۶۶ دفتر ازدواج و ۷۱ دفتر طلاق در آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دست‌کاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی طلاق ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی طلاق ارومیه آذربایجان غربی طلاق ارومیه مدت مشابه سال گذشته آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با راه‌اندازی ۱۹۴ واحد، ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان محقق شد و به مرحله بهره‌برداری رسیدند که زمینه اشتغال برای حدود ۱۱ هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال این واحد‌ها پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ درصد و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری نیز در این بازه مقایسه ای، ۵ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی ادامه داد: پارسال همچنین حدود هزار و ۲۰۰ جواز تاسیس در آذربایجان‌غربی صادر شد که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحد‌ها ۴۳۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۲۹ هزار نفر با راه‌اندازی آنها مشغول کار خواهند شد.

۲ هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت است که برای فعال‌سازی این واحد‌ها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد