Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:02:33 GMT

کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۶۲۵

کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی خوبی از تیم های استقلال و تراکتور شاهد نبودیم اما شاگردان مجیدی فرصت بیشتری برای برد داشتند.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره ارزیابی اش از دیدار استقلال و تراکتور اظهار داشت: با نمایشی که در این بازی از تراکتور دیدم متوجه شدم چرا این تیم با برگزاری بازی های لیگ مخالفت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور با این همه ستاره هیچ حرفی برای گفتن مقابل استقلال نداشت. در سوی مقابل مانده ام چرا استقلالی ها حاضر نشدند در بازی با پارس جنوبی به زمین بروند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان اصلی استقلال به جز وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، مطهری و فرشید باقری مقابل تراکتور بازی کردند اما استقلال تیم بزرگی است و نباید با غیبت این بازیکنان دچار مشکل شود. هرچند استقلال نسبت به حریف نمایش بهتری داشت و می توانست برنده از زمین خارج شود اما در کل بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم و این بازی نکته خاصی نداشت.

بیشتر بخوانید:

ماجرای بخشش دو میلیاردی منصوریان

بازیکن اسبق تیم های استقلال و تراکتور درباره دلیل اصلی نبردن استقلال در چهار بازی اخیر گفت: من فکر می کنم کادرفنی استقلال فاکتوری برای موفقیت ندارد. باید قبول کرد آندره آ استراماچونی مربی بسیار بزرگی بود که در مدت زمانی کم سبک بازی و نتیجه گیری استقلال را متحول کرد و فرهاد مجیدی هم ابتدای حضورش در این تیم با استفاده از آمادگی استقلال در زمان استراماچونی نتایج خوبی به دست آورد. با این وجود نداشتن تجربه و نکات مثبت به عنوان یک مربی سبب شده مجیدی در هفته های اخیر به مشکل بخورد.

آشوبی درباره شانس استقلال و تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: هرچند به هیچ وجه فوتبال خوبی از استقلال و تراکتور در بازی امشب ندیدم اما آنها در بازی های باقی مانده می توانند عقب ماندگی شان را جبران کرده و سهمیه بگیرند. البته از نظر من فولاد با وجود بردهای ناپلئونی اش در بازی های اخیر شانس بیشتری برای صعود به لیگ قهرمان دارد زیرا جواد نکونام تیم منظم و بابرنامه ای تشکیل داده که می تواند در نبرد مدعیان کسب سهمیه نسبت به سایر تیم ها موفق تر عمل کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال فرزاد آشوبی تراکتور لیگ برتر فوتبال استقلال و تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود

محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود.اما گزارش ها حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود