Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:49:27 GMT

رشد ۶۵ درصدی مصرف گاز بخش صنعتی لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۶۳۴

رشد ۶۵ درصدی مصرف گاز بخش صنعتی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست شرکت گاز لرستان از ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های مایع به میزان ۲۲۰ هزار مترمکعب در ساعت با گازرسانی به نیروگاه خرم‌آباد و صنایع استان طی سه‌ماهه نخست سالجاری خبر داد.

کرم گودرزی در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گاز لرستان که ۲۱ تیرماه در سالن کنفرانس شهید رجایی ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌ها نقش عمده‌ای در جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، حفظ محیط‌زیست و سرمایه‌های ملی دارد، گازرسانی به بیش از ۲۴۱ واحد صنعتی در دستور کار سال جاری شرکت گاز استان قرار گرفته که تاکنون گازرسانی به ۶۰  واحد صنعتی انجام و شاخص حجم گاز جایگزین در صنایع نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، از مهم‌ترین واحدهای صنعتی گازدار شده می‌توان به نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، تلمبه‌خانه شهید سیفی آسار، توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد و شرکت عظیم خودرو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رتبه سوم لرستان در کشور از نظر تعداد روستا، تصریح کرد: گازرسانی به روستاها از عوامل بسیار مهم در توسعه رفاه، مهاجرت معکوس از شهر به روستا، ایجاد اشتغال و افزایش تولید است و ضریب نفوذ گازرسانی به جمعیت واجد  شرایط روستایی در استان در حال حاضر ۸۸ درصد بوده که با برنامه‌ریزی مدون انجام شده پیش‌بینی می‌شود که تمامی ۲۳۶۲ روستای واجد شرایط استان تا پایان سال ۱۴۰۱ از نعمت گاز طبیعی برخوردار و استان به‌عنوان سبز معرفی شود.

سرپرست شرکت گاز لرستان ضمن تبریک به هیات مدیره و همکاران خود در شرکت گاز در خصوص مقبول واقع شدن گزارش حسابرسی در مجمع عمومی سالیانه که با رعایت مقررات و انضباط مالی در راستانی تحقق اهداف شرکت حاصل شده است، بر خدمات‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم تأکید کرد و افزود: اطمینان دارم با پتانسیل منابع انسانی جوان، با تجربه و دانش‌محور شرکت شاهد پیشرفت روزافزون و همه‌جانبه شرکت گاز خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اقتصاد مقاومتی مجمع عمومی سالیانه شرکت گاز لرستان مصرف گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت گاز استان که در محل دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، افزود: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های اربعین و کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کارهای فرهنگی و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت این شرکت بوده که طعم شیرینی خدمت را دوچندان کرده است، اظهار داشت: یکی از خدمات مهم و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران، توسعه گاز و بهره برداری از این نعمت بزرگ است.

امام جمعه ایلام به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم " اشاره و تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم و گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی باعث ایجاد اشتغال می‌شود که انتظار می‌رود شرکت گاز در زمینه تحقق نامگذاری سال جاری این مهم در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایلام از استان‌های دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و بهره برداری و سرمایه گذاری در زمینه استفاده از این منابع با ارزش از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: امروز شاهد برخورداری مردم از این نعمت خدادادی در اکثر روستاها و تمامی شهرهای استان هستیم که جا دارد از تلاش و کوشش مدیرعامل و کارکنان خدوم شرکت گاز تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنانش پیروزی رزمندگان سپاه و ارتش در گوشمالی دادن به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

کد خبر 6079055

دیگر خبرها

  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی