Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی سیف روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمک‌های نقدی به مددجویان این نهاد از طریق پرداخت مستمری، یارانه و کمک معیشت انجام می‌شود، افزود: امسال حقوق مستمری به خانواده‌های یک تا پنج نفری و بیشتر نیز به ترتیب ۷۳، ۸۳، ۹۹، ۱۱۳ و ۱۳۸ هزار تومان به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: مددجویان استان نیز از طریق مبالغ کمک معیشتی به خانواده‌های یک تا پنج نفر و بالاتر به ترتیب ۱۰۸ هزار و ۵۰۰، ۲۱۵ هزار و ۵۰۰، ۲۸۹ هزار، ۳۸۴ هزار و ۵۰۰ و ۴۱۶هزار و ۵۰۰ تومان به صورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت اداره‌کل کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: سال گذشته ۵۲هزار و ۴۰۲ خانوار از پرداخت مستمری و ۱۹هزار و ۲۴۰ خانواده در قالب تبصره ۱۴ از مبالغ کمک یارانه و معیشت این نهاد بهره‌مند شدند.

به گفته وی امسال نیز ۵۲هزار و ۹۰۰خانوار از محل مستمری و ۲۰هزار و ۶۶۶ خانواده از محل تبصره ۱۴ از منابع مالی بهره‌مند شده‌اند.

در حال حاضر ۷۴ هزار خانوار از کمک‌های معیشتی کمیته امداد استان تهران بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان وضعیت معیشت اداره کل کمیته امداد استان تهران هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان وضعیت معیشت هدفمندی یارانه مستمری مددجویان وضعیت معیشت هدفمندی یارانه استان تهران هزار و ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از تخصیص هفت همتی برای ماه فروردین طرح دارویار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، فرشته میرزازاده از تخصیص هفت همتی (۷ هزار میلیارد تومان) برای ماه فروردین دارویار خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ برای پرداخت فروردین صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: از تیر سال ۱۴۰۱ تاکنون که این طرح عملیاتی شد، پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته‌ایم قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه‌التفاوت اجرای این طرح را مستمر کنیم.

کد خبر 746506

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳